دسته‌ها
اخبار

هیدروفیشیال ۶ کاره دکتر وحید-ماتیک فور یو | آرایشی

این روش برای افرادی که دارای پوستی تیره، زخم‌ها و چروک‌های عمیق هستند و یا از Accutane استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌شود. درمان‌های IPL همچنین برای افرادی که به آکنه یا رزاشیای شدید مبتلا هستند و زنان باردار مناسب نیست. میکرودرم ابریژن به افرادی توصیه می‌شود که دارای اثرات کشیدگی هستند و زیاد نگران به وجود آمدن لکه‌های روشن و تیره نیستند. ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. استفاده از هیدرودرم (هیدروفیشیال) یا میکرودرم ابریژن به مشکلات پوستی شما بستگی دارد. یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد.

اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است و تجربه سختی نخواهد بود و پوست خوبی در آینده خواهید داشت. در واقع درمان هیدروفیشیال پوست که در برخی موارد با استفاده از دستگاه هیدرودرمی انجام می شود، برای ماساژ دادن پوست بوده و بسیار لذت بخش است. بلکه می توانید برای پیشگیری از جوش و آکنه و دیگر بیماری ها، از آن استفاده کنید. از آنجایی که بازسازی و ترمیم پوست هر 30 روز اتفاق می افتد، می توانید هر ماه یکبار برای فیشیال مراجعه کنید.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق.
  • سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود.

این روش جهت رفع آکنه افراد نوجوان و یا بهبود آسیب‌های ناشی از نور خورشید در افراد سالخورده استفاده می‌شود. تنها کسانی که نباید از این روش استفاده کنند، افراد دارای راش، آفتاب‌سوختگی و یا روزاسه می‌باشند. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده دارد. اسکین اسکرابر همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید و کلاژن نیز کاربرد دارد. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

استفاده از ماسک‌های صورت

در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره کندلا نیوفیس CANDELA 2021

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.

به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. مدیکا تک مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال، سلامت و کیفیت تعمیرات دستگاه را تضمین می کند. ما ضمانت می دهیم که از بهترین قطعات و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار برای تعمیرات دستگاه و کالیبراسیون آن استفاده کنیم. تعمیر تخصصی دستگاه هیدروفیشیال زمان بر است اما زمانی که در مدیکال تک صرف آن می شود با توجه به راندمان کاری بالا بسیار کمتر است. شما می توانید در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را تحویل بگیرید و به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

دستگاه هیدروفیشیال هات بابل یکی از محصولات با کیفیت و بسیار کاربردی بوده و ساخت کشور چین می باشد. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل 7 کاربرد مختلف داشته و در زمینه زیبایی پوست بسیار موثر و کاربردی می باشد. درمان های هیدروفیشیال ارزان تر شامل میکرودرم ابریژن است و برای کسانی که می خواهند هزینه کمتری کنند، مناسب است. اما درمان های دیگر مانند میکرونیدلینگ گران تر بوده که درمان غیرتهاجمی است. اگرچه لایه برداری با تمامی روش ها، مقرون به صرفه است و حسی که بعد از انجام آن دارید، بسیار رضایت بخش خواهد بود. فروشگاه زیبایی شفا ، با بیش از 30 سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است.