دسته‌ها
اخبار

هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ

روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است. با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد. با افزایش غلظت اکسیژن در پوست ، این صورت نیز به طور مؤثر با علائم مشهود پیری مبارزه می کند.

  • جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد.
  • روش هیدروفیشیال پوست برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد.
  • از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند.
  • لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما نه برای همه.

ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. ونوس اسکین سال های زیادی است که در زمینه دستگاه لیزر فعالیت دارد و شما میتوانید جهت سفارش به صورت حضوری تشریف فرما شوید. این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. راهکار دوم استفاده از هندپیس اولتراسونیک که این هندپیس با نیروی فراصوت ذرات را حرکت می دهد به عمق پوست می رساند. افزاینده متابولیسم و انرژی سلولها که نقش به سزایی در بهبود سلامت پوست دارد.

در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند. در HydroPeel از ترفندهای چندگانه و تهاجمی برای لایه‌برداری چند باره پوست استفاده می‌شود. در این روش بدون ایجاد سوزش، ناراحتی یا قرمزی می‌توان به پوستی بهتر دست یافت.

اگر هدف اصلی‌تان کاهش زخم‌های آکنه و پوست شل است پس میکرونیدلینگ گزینه بسیار خوبی برای درمان این مشکلات است. درحالیکه میکرونیدلینگ نباید روند دردناکی باشد اما برخی از بیماران ناراحتی‌هایی را در طول درمان و پس از آن گزارش کرده‌اند. اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد. همچنین، رطوبت ترکیبات موضعی احساس خنکی و طراوت در پوستتان القاء می کند.

دستگاه هیدروفیشیال

هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد.

ست برس پاکسازی پوست و درمارولر سنگی

به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید. مزوگان تنها بخش تهاجمی دستگاه هیدروفیشیال است که بیوتی تراپیست بایستی تحت نظر پزشک از آن استفاده نماید. در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. پس از انجام هیدروفیشیال از برداشتن موهای زائد صورت با وکس خودداری کنید.

۲٫ دسته سونوگرافی: ترویج میکروسیرکولاسیون ، احیای پوست

این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است. البته در صورت تمایل دستگاه لیزر fractional co2 را می توانید بررسی نمائید. در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد. اکنون بی شک ترغیب شده اید که روش هیدروفیشیال را برای زیبایی و سلامتی پوستتان امتحان کنید.

این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است. همچنین، بدون عوارض جانبی درمانی برای مشکلات شدید مرتبط با پوست ارائه می دهد. در این روش پوست صدمه نمی بیند و می توانید فورا نتایج موثری بدست آورید.