دسته‌ها
اخبار

هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟ دکتر هنرور

سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود. مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد. سرم های درمانی حاوی ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و پپتیدهای ضد پیری سپس در پوست ماساژ داده می شوند. سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند.

  • برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود.
  • این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود.
  • روش هیدروفیشیال پوست روشی برای پاکسازی پوست و جوانسازی است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد.
  • نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد.
  • پالایش پوست توسط استخراج ناخالصی ها بوسیله نوک جذب پوستی مبتنی بر خلاء انجام می شود در حالی که بطور همزمان پوست سالم را با سرم فعال شستشو می دهد.

درمان مشکلات پوستی از جمله جای جوش، لک صورت یا چین چروک بسته به عمقشان نیاز به چند جلسه درمانی در ماه های متوالی دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بیشتری پیدا میکند. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید. این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد.

بهبود انعطاف‌پذیری و استحکام پوست

در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.

دستگاه هیدروفیشیال 6n1

اما باید بدانید که همه این علائم هم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین می روند. محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. اما دستگاه هیدرودرمی روشی ملایم تر و غیر تهاجمی است که ساییدن و زدون آلودگی های پوست را با استفاده از یک مکنده انجام می دهد. از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد. میکرونیدلینگ برای افرادی که دارای زخم‌های آکنه عمیق و دائمی و دیگر زخم‌ها هستند نسبت به هیدرودرم (هیدروفیشیال) درمان بهتری است و برای همه انواع پوست‌ها توصیه می‌شود.

میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است.