دسته‌ها
اخبار

هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

اما به جرات می‌توان گفت که هیدرودرم پوست هیچگونه عوارض جانبی ندارد. اما این احتمال وجود دارد که پس از انجام این روش درمانی بر روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنید یا اینکه احساس کنید که پوست شما کمی حساس شده باشد. تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود.

  • کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر در اصفهان می‌باشد.
  • مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد.
  • تعداد جلسات درمان، نوع کلینیک یا مرکز انتخاب شده برای این کار، ناحیه تحت درمان، نوع مواد استفاده شده و….
  • علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند.
  • دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد.
  • در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند.

اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد.

هیدروفیشیال برای افراد دارای پوست حساس قابل استفاده است

این کرم ضد آفتاب با قدرت می تواند مقاومت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB را تا 50 برابر افزایش دهد. به همین خاطر می توانید، بدون نگرانی از این کرم استفاده کنید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، بدون آن که دچار قرمز شدن پوستتان در اثر نور خورشید باشید. علاوه بر این ضد آفتاب شون ترکیبات طبیعی و معدنی دارد، که به کمک آن می تواند، میزان ترشح غدد چربی را پوست شما تنظیم نموده و از چرب شدن و براق شدن آن جلوگیری کند. تنها چیزی که شما حس می کنید، یک قلم سرد است که به آرامی روی پوست صورت حرکت می کند.

مشخصات دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

در صورت تمایل اصلاح بایستی حداقل 3 تا 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. ④ تیغه را در زاویه 45 درجه نگه دارید، مطمئن شوید که به پوست نزدیک است و با سرعت متوسط به سمت بالا و پایین حرکت می کند.

دسته چکش سرد:

این دستگاه کلاژن را هم تحریک می کند و عمق چروک را کاهش می دهد و بطور کارآمدی رنگدانه‌سازی را درمان می کند. این دسته با ترکیب جوهر، اکسی هیدروژن تولید کرده که می تواند با تزریق فشار بالا به سرعت به داخل درم نفوذ کند و به پاکسازی و آبرسانی بافت صورت بپردازد. دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد. این دستگاه برای استفاده در سالن ها و کیلینیک های زیبایی مناسب است. فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد.