دسته‌ها
اخبار

هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند-ماتیک فور یو | آرایشی

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی پاکسازی پوست صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید پاکسازی پوست صورت رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش پاکسازی پوست صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. یک هفته پس از بوتاکس و دو هفته پس از تزریق ژل بهترین زمان برای استفاده از هیدروفیشیال پوست است. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد.

  • به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد.
  • این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند.
  • از این هندپیس برای تبدیل سرم و یا لوسیون مراقبت پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم کمک گرفته می‌شود.
  • اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید.

BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین(۳) با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.

معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است. سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. هیدروژن می تواند رادیکال های آزاد را در بدن به طور موثری حذف کند. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند.

مشخصات فنی دستگاه ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

(۲) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای ۵ تا ۴۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۸۰ درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. منافذ پوست را کوچک می کند، پوست را سفت کزده و چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. از طریق ۱ تا ۳ میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند.

به کارگیری پرتو LED- استفاده از پرتو LED پس از هیدروفیشیال دارای مزایای بسیاری برای پوست می‌باشد. در این روش از پرتوهای خاصی جهت ارسال انرژی به منظور تقویت رشد سلول و افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست استفاده می‌شود. استفاده از پرتو LED سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک و نشانه‌ها سالخوردگی می‌شود. هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد.

دستگاه 2022 کمپانی آلما دارای هندپیس جدید است که مانیتور تنظیمات اختصاصی روی هندپیس به سهولت کار با دستگاه کمک شایانی می نماید. این امکان باعث می شود اپراتور دستگاه هر گاه نیاز به تغییر تنظیمات باشد به راحتی بتواند به مقادیر متناسب با شرایط بیمار دست یافته به بهترین وجه و در کوتاهترین زمان از امکانات دستگاه آلما استفاده نماید. از این هندپیس جهت جذب مواد مغذی به لایه های پوست همراه با امواج فراصوت استفاده می شود. این چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است.

معرفی جرئیات بیشتر از دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای ۵۵-۶۵ درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند. خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند. “قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد.

این امواج رادیویی از لایه های بیرونی پوست عبور کرده و انرژی عضله ای را به عضلات و بافت های زیر بدن منتقل می کنند. از آنجایی که این مهمترین ویژگی بصری بدن شماست که بیشتر افراد شما را به عنوان مهم برای حفظ چهره و جوانی چهره خود تشخیص می دهند. ابتدا صورت کاملا تمیز می‌شود سپس از پوست لایه برداری کاملا تخصصی با کمک قلم هیدرودرم صورت می‌گیرد بعد از این مرحله سری مکنده چربی‌ اضافه، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه را از منافذ عمیق پوست بیرون می‌کشد.