دسته‌ها
اخبار

هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان-ماتیک فور یو | آرایشی

قطر منافذ پوست حدود (۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵) میلی لیتر است که برای مولکول آب جهت ورود به داخل از طریق عملکرد اسپری کار بسیار آسانی است. این دستگاه با ریز تر کردن مولکولهای آب به اندازه ۰٫۰۰۰۵میلی متر تا ۰٫۰۰۰۳ باعث جذب بهتر مواد مغذی و افزایش رطوبت و مراقبت از پوست می شود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) از یک روش مکش مارپیچ استفاده می‌کند که آلودگی‌ها را از بین برده و با باز کردن منافذ سرم را به لایه‌های عمیق آن رسوخ می‌دهد. این روند درمانی بدون درد که در مطب پزشک انجام می‌شود نتایجی فوری و بلندمدت را برای همه انواع پوست‌ها در بر داشته و دوره نقاهت نیز ندارد. گرچه برخی افراد سفتی و سرخی را برای حدود یک ساعت تجربه می‌کنند اما با پیگیری کردن این درمان خواهید فهمید که عوارض جانبی و خطرات آن در کمترین حالت ممکن است.

  • مخزن دوم برای مایع هدر رفته یا همان ضایعات دستگاه است که به این مخزن وارد می شود.
  • جهت اطلاع از قیمت و انواع دستگاه هیدروفیشیال با کارشناسان فروش مجموعه بلپو تماس حاصل فرمایید.
  • درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد.
  • یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد.

پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. همچنین خودداری از مصرف محصولات رتینول و رتین A برای مدت دو روز قبل و بعد از هیدروفیشیال الزامی است. توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید.

سرم ها فقط مانند لوسیون یا کرم در بالای لایه ی اپیدرم پوست قرار نمی گیرند، بلکه سرم ها به راحتی جذب پوست می شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم می کنند. هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید و از چین و چروک‌ها، تغییر رنگ، جوش ناراضی هستید و به دنبال روشی برای از بین بردن این مشکلات می‌گردید هیدروفیشیال قطعا می‌تواند یکی از مناسب ترین روشها برای شما باشد. آبرسانی پوست، کلاژن سازی و تغذیه پوست، اساس اصلی شفافیت و سلامت پوست است.

بهبود انعطاف‌پذیری و استحکام پوست

در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید. از این هندپیس برای تبدیل سرم و یا لوسیون مراقبت پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم کمک گرفته می‌شود. استفاده از هرگونه روش لایه‌برداری پوست (لیزر درمانی و پیلینگ) به مدت 2 هفته قبل از هیدروفیشیال خودداری کنید. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود. این روش درمان بدون درد است و نتایج قابل مشاهده فوری دارد و برای بلند مدت میتواند کلاژن سازی پوست را تقویت کرده در نتیجه علایم پیری را کاهش دهد.

همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند.

مزایای استفاده از Cold Hummer در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند. از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود. عوارض هیدروفیشیال معمولا شامل قرمزی و تورم روی پوست است و اعلب بعد از چند روز از بین می رود.

دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

به عنوان مثال، نور قرمز باعث تولید انرژی در سلول و افزایش متابولیسم آن می‌شود. ۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن. بله، می‌توان جهت بهبود نتایج از ترکیب هیدرودرم (هیدروفیشیال) با بسیاری از درمان‌های دیگر استفاده کرد. اگر این امر ضروری است باید در این مورد با متخصص مشورت کنید تا آن را متناسب با مشکل پوستی شما توصیه کند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و …