دسته‌ها
اخبار

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند. نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود. از نکات مخصوص هیدروپل طراحی شده استفاده می کند که به آرامی پوست را با استفاده از حرکات برنامه ریزی درما لایه برداری می کند. راهنمایی های مارپیچی به پوست های طولانی مدت پوست اجازه می دهد ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به پوست عمیق تر برسانند. درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد.

  • برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید.
  • این قلم باید سریعا حرکت داده شده و برای مدت طولانی در یک جا باقی نماند.
  • تنها چیزی که شما حس می کنید، یک قلم سرد است که به آرامی روی پوست صورت حرکت می کند.
  • با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید.
  • آبرسانی پوست ، تغذیه صحیح و کلاژن سازی طبیعی پوست ، اصل و بنیان سلامت و شفافیت پوست است .

به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است. پوست شما را لایه برداری می کند و موجب از بین رفتن پوست های مرده می شود و پس از مدتی شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوست خود می باشید . برای گرفتن بهترین نتیجه از هیدروفیشیال لازم است، یک سری دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید. در ادامه مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست را مورد بررسی قرار می دهیم. با دانستن فواید بی نظیر هیدروفیشیال پوست بی شک ترغیب شده اید، تا از آن برای زیبایی و سلامتی پوستتان استفاده کنید. یکی از مسائلی که ذهن ما را قبل از انتخاب هر روش درمانی درگیر می کند، این است که چه هزینه ای باید بابات آن پرداخت کنیم.

می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. گرچه کسانی که از روش IPL برای درمان استفاده کرده‌اند، عوارض جانبی را نیز گزارش نموده‌اند. مخصوصاً التهاب، منافذ باز و پیری پوست می‌تواند تا چند هفته پس از درمان نیز ادامه داشته باشد. برخی نیز گزارش کرده‌اند که این درمان بر روی دندان‌های پر شده آن‌ها تاثیر گذاشته و این احساس به آن‌ها دست داده که دارند یک فویل نازک را می‌جوند.

انتخاب دستگاه هیدروفیشیال بهترین ایده برای مشکلات پوستتان است؛ زیرا درمان با این دستگاه وقت زیادی نمی گیرد و می‌توانید بلافاصله پس از درمان نتایج فوری را ببینید. همچنین، این دستگاه نتایج درازمدت فراهم می کند و به بازیابی حالت ارتجاعی پوست کمک می کند. در طول روز پوست انسان در مجاورت با آلودگی هوا و یا تحت تاثیر فشارهای عصبی و عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد. از آن جایی که پوست صورت دارای منافذ است، این آلودگی ها به همراه سلول های مرده ای که توسط چربی پوست محبوس شده اند به دام افتاده و باعث بسته شدن منافذ پوست میشوند. این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود.

این دستگاه ناخالصی ها، مایت ها و چربی را از سطح پوست و لایه های عمیق تر حذف می کند. این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند. همانطور که مواد مغذی به لایه های عمیق تر عرضه می شوند، پوست فورا پاسخ داده و فرآیند التیام آغاز می‌شود.

در کنار فرآیند ترمیم پوست، این روش کلاژن را بازسازی می کند، آثار زخم و رنگدانه سازی را کاهش می دهد، جوش های سرسیاه را حذف می کند و پوست شل را سفت می کند. سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند.

مزایای دستگاه هیدروفیشیال

مهمترین مشکلات پوستی مواجه شده شامل آکنه، جوش ها، خشکی پوست، پیری پوست و چروک هستند. پاک کننده صورت دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره ، به صورت غیرتهاجمی و بدون درد به لایه برداری، پاکسازی، استخراج و آبرسانی پوست می پردازد. در این روش از امواج بالا استفاده می شود و در نتیجه سبب افزایش کلاژن سازی پوست ، اکسیژن رسانی ، از بین بردن مواد زائد پوست ، رفع لکه های پوستی ، کاهش قرمزی و التهاب پوست ، پاکسازی منافذ و … می شود .

قیمت و مزایا دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها. سه مخزن با نام‌های A، B، C، مخزن آب اکسیژنه و مخزن جمع آوری‌کننده در دستگاه تعبیه شده است. معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است. شاید در برخی از افراد که دارای پوست حساسی هستند پس از یک ساعت ، دچار قرمزی شوند اما جای نگران کننده ای نیست و عوارض های این دستگاه در تمام سطوح بدن بسیار کم است. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است.

رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است).

گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. این وسیله یک دستگاه اتوماتیک متصل به سیستم پاکسازی و ضد- عفونی است.