دسته‌ها
اخبار

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمانی، یکنواختی و شفافیت را در پوست خود احساس می کنند؛ اما بسته به نوع و وضعیت پوست شما و هدفتان از این روش درمانی، تعداد و دفعات جلسات متفاوت خواهد بود. یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد. اما ناراحتی های پوستی مانند اسکار و جای جوش، لکه های صورت، چین و چروک ها و ..

  • توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است.
  • افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد.
  • پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود.
  • تا اینجا متوجه شدیم که HydraFacial با قابلیت مکندگی قلم هیدرودرم باعث از بین رفتن آلودگیها و پاکسازی منافذ پوست میشود.
  • با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند.

دسته ی میکرودرم وظیفه ی پاکسازی ،لایه برداری ،کنترل چربی های پوست ،از بین بردن و تمیز کردن جوشهای ،از بین بردن لک های پوستی و کار روشن کردن پوست را برعهده دارد. نمی توان انکار کرد که آب گرم درمانی می تواند موجب طولانی تر شدن زیبایی پوست شما، کاهش خطوط ریز،چین و چروک، بهبود آکنه و آکنه روزاسه گردد. سرم ترکیبی ورتکس چیزی است که این درمان را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند. اکثر درمان‌های صورت بر روی بهبودی شرایط کنونی پوست تمرکز کرده‌اند اما هیدروفیشیال عوامل مختلفی را به کار می‌گیرد از جمله تزریق ویتامین‌های ضروری، مرطوب کننده‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست. ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند.

این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. تا چند روز پس از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات حاوی رتینول اجتناب نمایید. هیدروفیشیال صورت بسته به نوع درمان مورد نیاز متقاضی، معمولاً بین 40 تا 50 دقیقه طول می‌کشد. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. پس از ۴۸ ساعت می‌توانید داروهای تجویزی موضعی را مورد استفاده قرار دهید، این موضوع برای داروهای عمومی حاوی اسید سالیسیلیک و محصولات Retin A نیز صادق است.

علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. با کمک این صفحه می‌توان نوع هندپیس مدنظر را انتخاب و شدت و قدرت آن را کنترل و زمان‌بندی نمود. برای کار با این هندپیس از مایعات موجود در مخزن‌های A و B استفاده می‌شود.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره انزو بابل اکسیژن Enzo Italy

با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود. با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود. با تنظیم سطح جریان و اهرم فشار برای شروع کار، کل فرآیند تمیز کردن می تواند در حدود 10 دقیقه کار کند. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

مناسب برای بانوان و آقایان

این درمان از روش فناوری هیدرو برای لایه برداری، جلا دادن و سمیت زدایی پوست استفاده می کند. همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند. این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را ارائه می دهد. بله، این درمان برای تمام انواع پوست از جمله برای آکنه، پیری و پوست رنگدانه دار و تحریک پذیر مناسب است.

از بین بردن غبغب بدون نیاز به جراحی با تزریق کیبلا

لایه‌برداری شیمیایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما نه برای همه. به دلیل اینکه از اسیدها در این درمان استفاده می‌شود برای کسانی که دارای اختلالات پوستی هستند توصیه نمی‌گردد. از این گذشته لایه‌برداری شیمیایی برای کسانی که دارای پوست سالمی هستند تاثیرگذارتر بوده و این درحالیست که هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست‌ها توصیه می‌گردد. اگر بچه شیر می‌دهید و حامله هستید و یا به اگزما، التهاب پوست، رزاشیا و پسوريازيس مبتلا هستید باید از انجام لایه‌برداری شیمیایی خودداری کنید. از سوی دیگر می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای افرادی که دارای پوست‌های بسیار حساسی هستند استفاده نمود و همچنین برای کسانی که به رزاشیا مبتلا بوده و دارای پوستی خشک هستند، توصیه می‌شود.

اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت. نکته مهمی که در طی این روش باید به آن توجه کنید این است که ممکن است لوسیون‌ها و موادی که در طول جلسات هیدرودرم مورد استفاده قرار میگیرند، برای برخی افراد ایجاد حساسیت کنند. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است از قبل مواد تشکیل دهنده این سرم‌ها را به طور دقیق بررسی و بعد برای پاکسازی پوست اقدام کنید. آکنه ، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، کنه های شفاف و حساس به پوست شفاف. ۳٫ تمیز کردن عمیق پوست ، در حالی که به پوست مرطوب کننده ، تغذیه می شود. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند.