دسته‌ها
اخبار

هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

خدمات ما در کلینیک هنرور بر سه پایه اصلی مراقبت ، تشخیص و درمان است. سرما درمانی ، درمانی آرامش بخش است که پس از هر نوع درمان ساینده صورت یا بدن ایده آل است. تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند. کرایوتراپی همچنین به دلیل توانایی آن در کاهش فشار عضلات و درد ، تسکین سردردها و کنترل تورم مورد ستایش قرار گرفته است.

  • این دستگاه می‌تواند با انواعی از محلول های پیشرفته و منحصر به فرد تجهیز شود.
  • از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند.
  • هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند.
  • در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند.
  • نور آبی تمامی باکتری های آکنه را در زیر سطح پوست از بین میبرد این امر باعث از بین بردن جوشهای فعال و همچنین از به وجود آمدن جوشهای جدید بدون نیاز به هیچ گونه دارویی جلوگیری میکند.

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. حداقل تا دو هفته پس از هیدرودرم صورت، از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوستی حاوی انواع اسیدها پرهیز نمایید. هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد. با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت. داشتن پوستی لطیف، شفاف و سالم برای هر کسی به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود.

کاربرد دستگاه هیدروفیشیال

گرچه که گزینه خوبی برای افرادی که احتمال بروز عفونت در آن‌ها بیشتر وجود دارد یا آستانه درد آن‌ها پایین است، نیست. این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود. و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد. دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . به عنوان مثال در درمان های میکرودرمابراشن از استخراج دستی استفاده می شود در حالی که در دستگاه هیدروفشیال از نوک خلاuum مانند برای پاکسازی عمیق استفاده میشود . علاوه بر این لایه بردارهای شیمیایی از اسیدهای مختلف استفاده میشود و بیشتر در روشن تر کردن پوست تاثیر دارند در حالی که هیدروفیشیال را می توان برای اکثر درمان های پوستی استفاده کرد.

سری مصرفی دستگاه های زیبایی

اگر در پی یک روش غیرتهاجمی هستید و به نتایج موثر و عالی نیاز دارید، این درمان برای شما بهترین گزینه است. با استفاده از اثر قدرتمند حباب های کوچک، این درمان لایه خارجی پوست را هدف می گیرد که منجر به پوستی جوان و صاف می شود. همچنین، به شکل دهی و سفت سازی پوست شل در گونه کمک کرده و از ایجاد غبغب جلوگیری می کند. به غیر از پاکسازی، دستگاه هیدروفیشیال ظهور خطوط صورت را کاهش می دهد و ظاهر پوستتان را بهبود می‌دهد. این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. پالایش پوست توسط استخراج ناخالصی ها بوسیله نوک جذب پوستی مبتنی بر خلاء انجام می شود در حالی که بطور همزمان پوست سالم را با سرم فعال شستشو می دهد.

ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است.

هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. در کل درمان، نوک دستگاه در امتداد پوست سر می خورد که حباب های کوچکی تولید می کند. در ابتدا، حباب های کوچک هوا از طریق فشار منفی خلاء یک جریان خلاء ایجاد خواهند کرد که مواد مغذی و حباب های فوق- ریز را ترکیب می کند.