دسته‌ها
اخبار

نکات آرایشی – بهترین پالت سایه چشم مات کدامند؟


در حالی که سایه‌های براق برای ایجاد آرایش‌های زیبا و چشم‌نواز عالی هستند، اما برای ایجاد ظاهری عالی برای سایه چشم، شما به کمی مات نیز نیاز دارید. کلید متعادل ، آرایش چشم شما (یا ایجاد ظاهری طبیعی)، همه به یک پالت سایه چشم مات عالی در مجموعه خود نیاز دارند. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست:

پالت سایه چشم کت فون دی + لایت کانتور چشم

پالت سایه چشم + لایت کت فون دی که برای مجسمه سازی و سایه زدن چشم ها طراحی شده است، یکی از همه کاره ترین (و با ارزش ترین!) پالت های سایه چشم مات است. این پالت شامل سایه های پایه، می،، هایلایت و تعیین کننده است که همگی بر اساس ته رنگ برای هر رنگ پوست (سرد، گرم و خنثی) طبقه بندی می شوند. سایه چشم عالی بهتر از همه، شما حتی می تو،د از برخی از سایه ها برای کانتور صورت خود استفاده کنید! (فقط مطمئن شوید که ابتدا این نکات را در مورد ،یب کانتور بخو،د)

پالت سایه چشم مات «Just Peachy» Too Faced

اگر عاشق سایه های گرم، روستایی و هلویی هستید، پالت سایه چشم مات Too Faced “Just Peachy” را دوست خواهید داشت. این پالت شامل 12 سایه مات است که از هلویی گرم، قهوه ای پر رنگ، ، کره ای و صورتی پاستلی متفاوت است که همه آنها به زیبایی با هم ،یب می شوند. اگرچه ممکن است برخی از سایه‌ها کمی پررنگ به نظر برسند، اما می‌تو،د به راحتی آن‌ها را با هم ،یب کنید و یک ظاهر طبیعی واقعا زیبا در طول روز یا چیزی که کمی پررنگ‌تر است ایجاد کنید.

theBalm Meet Matte Nude

theBalm برای ایجاد سایه چشم های برجسته شهرت زیادی دارد و پالت های Meet Matte نیز از این قاعده مستثنی نیستند! این فرمول سایه چشم صاف، کره ای و فوق العاده قابل ،یب بدون شک یکی از بهترین ها است. پالت Meet Matte Nude شامل 9 سایه سایه است که می توان آنها را با هم ،یب کرد و با پالت های دیگر ،یب کرد یا حتی به ،وان خط چشم استفاده کرد.

پالت سایه چشم NYX Lid Lingerie Eye Eye Palette

پالت سایه چشم NYX Lid Lingerie Eyeshadow Palette کوچک و جمع و جور یکی از معدود سایه چشم‌های مات با برند داروخانه‌ای در بازار است که عملکرد خوبی دارد. حاوی ،یبی از شش سایه چشم (شامل ارغو، و قهوه ای) هر سایه دارای رنگدانه عالی است و به خوبی با سایه های درخشان و مات ،یب می شود. برای بهترین نتیجه، توصیه می شود قبل از استفاده از این سایه ها از پرایمر سایه چشم استفاده کنید زیرا برخی از سایه ها تمایل به اعمال تکه تکه دارند.

سوال زیبایی دارید؟ با ما تماس بگیرید! ،[email protected]،al یا برای ما پیام ارسال کنید.


منبع: https://makeuptips.di،al/post/188739972013