دسته‌ها
اخبار

نقد و بررسی پالت سایه چشم Huda Beauty Rose Gold REMASTERED


پالت سایه چشم Huda Beauty Rose Gold REMASTERED ($65 USD/$85CAD) دارای 18 سایه چشم، از مات، ف،ات ذوب شده، مروارید فشرده و یک سایه چشم خشک و مرطوب است. این پالت یک نسخه تازه تغییر یافته از اولین نسخه پالت سایه چشم رز گلد هدی کتان است. این پالت بازطراحی شده دارای بسته بندی بیرونی زرق و برق دار و رنگدانه های سایه چشم ، تر و شدیدتر است. مانند پالت اصلی رز گلد، پالت REMASTERED رویای عاشقان آرایش گرم است. با رنگ های قرمز، صورتی و خنثی.



هدی-بیوتی-رز-گلد-پالت-جلو



هدی-بیوتی-رز-گلد-پالت-پشت

8 مات در این پالت رنگدانه می شوند و به راحتی با برس ،یب می شوند. 8 سایه چشم ف،ی ذوب شده، در میان همه بحث‌هایی که در مورد پر نشدن تابه‌ها یا “غرق شدن در داخل” وجود دارد، زم، که از انگشت خود برای استفاده استفاده می‌کنید، فوق‌العاده هستند. هدی به این مسائل پرداخته است و توضیح می دهد که دلیل این که این سایه ها به دلیل فرمول پخت انقلابی است که دارای قوام داخلی نرم و ،ی است. سایه مروارید فشرده “Moon Dust” برای گوشه داخلی من، است تا هر گونه آرایش آرایشی را از بین ببرد، در حالی که سایه چشم مرطوب و خشک “Black Truffle” به آرامی ادامه می‌یابد و به‌،وان سایه خط به طرز شگفت‌انگیزی عمل می‌کند.



هدی-بیوتی-رز-گلد- پالت-1



هدی-بیوتی-رز-گلد- پالت-2

پالت سایه چشم Huda Beauty Rose Gold REMASTERED 65 دلار آمریکا / 85 دلار کانادا (قبل از مالیات) است که به ازای هر سایه چشم 3.61 دلار آمریکا / 4.72 دلار کانادا است. در ابتدا این یک سرمایه گذاری بزرگ است. با این حال، با توجه به مقدار سایه ها و بافت های مختلف که در پالت دریافت می کنید، این یک ،ید شایسته است. هنگام مقایسه قیمت سایه چشم هدا با سایه چشم داروخانه ای، یافتن سایه چشم داروخانه ای که رنگدانه های آن در محدوده 3.60 تا 4.70 دلار باشد دشوار است. هنگام ارزیابی هزینه اگرچه ممکن است قیمت آن بالا در نظر گرفته شود، هزینه هر سایه چشم نسبتا استاندارد و معقول است.



نمونه های هدی-زیبایی-رزگلد

افکار نهایی

این پالت دارای 18 سایه رنگدانه ای است که همه کاره هستند، با بافت ها، پوشش ها و براق های متنوع. این یک پالت فوق العاده برای ایجاد ظاهری متفاوت برای هر زمان و هر رویدادی است. اگرچه نظرات متفاوتی در جامعه زیبایی در مورد این پالت وجود دارد، اما اگر به این زیبایی فرصت دهید به زودی عاشق آن خواهید شد. هزینه پالت معقول است زیرا انتخاب های زیادی برای آزمایش در اختیار شما قرار می دهد. از نظر سایر پالت های هدی بیوتی موجود در بازار، این یکی مورد علاقه شخصی من است. من از غنی و کور کننده بودن سایه چشم ذوب شده لذت می برم و ظاهر آرایشم را بالا می برد. من از استفاده از این پالت لذت می برم زیرا یک تجربه عالی و یک برنامه کاربردی بی عیب به من می دهد.


طرفداران منفی
• رنگ های پیگمانته • ،یب بیش از حد سایه چشم می تواند ظاهر شما را گل آلود کند
• انتقال/تنظیم سایه ها • برس ها سایه چشم ف،ی ذوب شده را به خوبی اعمال نمی کنند
• بافت های مختلف سایه چشم برای ظاهرهای مختلف • برخی از سایه ها بیشتر از سایرین رنگدانه دارند
• امتیاز قیمت هر سایه چشم من، است • سرمایه گذاری مالی اولیه برای پالت زیاد است
• همراه با یک آینه بزرگ • از پرایمر برای حدا،ر رنگدانه و ماندگاری استفاده کنید


منبع: https://www.poutsopretty.com/huda-beauty-rose-gold-remastered-eyeshadow-palette-review/