دسته‌ها
اخبار

نفخ خود را ناز کنید! | لیزا الدریج


با هوای سرد در لندن، لب های من خشک و ، خورده می شوند، به این م،ی که زمان آن رسیده است که مراقبت از لب هایم را تقویت کنم. برای خواندن روتین “لب صورت” من بخو،د…

1. لایه برداری کنید
چند راه مختلف وجود دارد که می تو،د این کار را انجام دهید – من دوست دارم یک لایه ضخیم از مومیایی ، را اعمال کنم و سپس یک نوک Q را در امتداد لب ها بچرخانم تا به آرامی تکه های خشک و پوسته پوسته شده را از بین ببریم. همچنین می‌تو،د با مخلوط ، مقداری مومیایی با دانه‌های شکر، اسکراب لب خود را خودتان انجام دهید – باید بدون احساس خشن یا دانه‌دار بودن، به خوبی اسکراب لب خود را بسازید. من هم حمل می کنم دستمال مرطوب اسکراب و لایه بردار کیکو (در دسترس اینجا) در کیت من – به شخصه، من آنها را برای استفاده روی صورت شما خیلی خشن می دانم، اما آنها کاملاً لایه بردار لب فوق العاده ای هستند و بسیاری از مشتریان A-list من آنها را دوست دارند.

2. ماسک
هر ،ی که من را می شناسد می داند که من عاشق یک ماسک هستم، و اخیراً برخی از محصولات مخصوص لب را به “کمد ماسک” خود اضافه کرده ام. اول این است ماسک لب کاپلان ام دی (در دسترس اینجا) – روی خط لب خود، به سمت بالا و روی خط لب خود ،ید (می گویند باید به نظر برسد که «سبیل شیری» دارید) تا به پر ، خطوط ریز کمک کند. پنج دقیقه بگذارید – یا تا زم، که طاقت حرف زدن ندارید! – و آبکشی کنید حاوی آنزیم های لایه بردار پاپایا (که می تواند باعث کمی سوزن سوزن شدن شود) به علاوه کره شی و اسید هیالورونیک است. مطمئن نیستم که چقدر به وضوح لب هایم را حجیم کرده است، اما مطمئناً بعد از شستشو احساس آبرس، خوبی داشتند.

ما هم تست کردیم ماسک لب بایت بیوتی آ، (در دسترس اینجا) – این یک ماسک ، است (بنابراین می تو،د آن را در طول روز یا در طول شب استفاده کنید) که حاوی مواد مغذی مانند شهد آ،، روغن جوجوبا، لانولین و آنتی ا،یدان رسوراترول است. بافت بسیار ضخیم و متراکم است، بنابراین برای لب های خیلی خشک یا به ،وان یک مومیایی کننده در هنگام پرواز عالی است.

3. چاق
چند هفته پیش دوباره کشف کردم درمان پیشرفته لب فیوژن XXL (در دسترس اینجا) – من سال ها پیش از این استفاده می کردم و بلافاصله یک لایه روی لبم کشیدم تا ببینم به همان خوبی است که یادم می آید یا نه. قطعاً ظاهری کاملتر و پرتر می دهد و تیم من موافقت ،د که می توانند تفاوت را ببینند. این فرمول حاوی کافئین و نیاسین، ویتامین B با توانایی ،کننده عروق است – با هدف قرار دادن مویرگ‌های لب‌های شما عمل می‌کند و باعث ایجاد اثر تورم در رگ‌های خونی می‌شود که ظاهری پرتر و قرمزتر می‌دهد، برای استفاده قبل از مهم، یا بیرون رفتن از شب. . تنها چیزی که آزاردهنده است این است که قبلاً در سایه‌های مختلف وجود داشت، اما اکنون فقط واضح است – با این حال وقتی به وب‌سایت آنها نگاه کردم دیدم که آنها طیف وسیعی از رژ لب‌ها را نیز دارند، بنابراین آنها در لیست بعدی من قرار دارند.

4. هیدراته کنید
برای من تقریبا غیرممکن است که تمام مومیایی‌های مورد علاقه‌ام را فهرست کنم، اما معمولاً به سراغ آنهایی می‌روم که دارای مواد مغذی و خوب هستند و درخششی آرام به جای ظاهری کاملا براق دارند. Creme de la Mer (در دسترس اینجا) یک مورد علاقه قدیمی است، بسیار گران است اما من آن را دوست دارم. برای یک روکش مات بیشتر مرهم عسل ملویتا 3 (در دسترس اینجا) و Decleor Intense Nutrition (در دسترس اینجا )- هر دو حاوی کره شی و روغن دانه های گیاهی دو یافته اخیر هستند. به یاد داشته باشید که یک مومیایی لب خوب نیازی به هزینه زیادی ندارد – دستیار من جسی به سختی از ک،یک خود دور می شود کارم،.

برای رنگ + هیدراتاسیون، رنگ ملایم روشن را امتحان کنید – بره مینرا، پاپ از بالم های روغن لب P،ion (در دسترس اینجا در 8 سایه) مورد علاقه در #خانه الدریج. آنها دارای بافت نرم و کره ای هستند که روی لب ها می لغزند و رنگدانه های روشن به لطف ویتامین E اضافه شده و روغن دانه میوه شور ماندگاری طول، دارند اما خشک نمی شوند.

به من اطلاع دهید اینستاگرام کدام محصولات لب را دوست دارید در این فصل از سال استفاده کنید. ای،

اکنون لب‌های شما حجیم و تغذیه شده‌اند، وقت آن است که از یک دمنوش برقی بپوشید و لبخند بزنید! ای،

در صورت استفاده از تصاویر بالا، امتیاز می‌شود:
جیجی حدید شلیک شده توسط سوندسبو نقره ای برای Vogue China #makeupbylisaeldridge

Glamour (بریت،ا) رابرت اردمن، شارلوت آن فید، #makeupbylisaeldridge




منبع: https://www.lisaeldridge.com/blogs/articles/pamper-your-pout