دسته‌ها
اخبار

معرفی کتاب ادبی

معرفی کتاب ادبی

کتاب سرشار از حسّی خانه‌‌براندازانه است که گاه ساعت‌ها آدمی را به خود مشغول می‌کند. سر و صدای سفید حول گفت‌وگو و اتفاقاتی جالب پیرامون زن و شوهری می‌گردد که اتفاقاً هر دو استاد دانشگاه‌اند. پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «چرا باید خشم و هیاهو را بخوانیم؟» را هم بخوانید. او در جایی شبیه مرکز توانبخشی یا مرکز درمانی و یا چیزی شبیه به این است که قصد دارد چند روز از زندگی مزخرفش را در کریسمس پارسال برای روانکاو خود تعریف کند.

  • استفنسون این رمان‌ برتر جهان را براساس واقعیت مجازی نوشته است.
  • از برجسته‌ترین رمان‌های عاشقانه تاریخ،‌ که شوق دیدار و انتظار را به تصویر می‌کشد،‌ می‌توان به کتاب گتسبی بزرگ اشاره کرد.
  • «نورومنسر» سه‌گانه‌ی جوایز علمی‌ـ‌تخیلی (جایزه‌ی هوگو، جایزه‌ی نبولا، و جایزه‌ی فیلیپ کی. دیک) را از آن خود کرد.
  • پس از آن ماجراهای داستان تازه شروع می‌شوند و زندگی آنا کارنینا دستخوش تغییر و تحولات فراوان و البته پرکششی برای خواننده می‌شود.
  • ادبیات فارسی یا همان ادبیات پارسی یکی از کهن‌ترین ادبیات‌های جهان‌ست و شما به عنوان یک ایرانی می‌توانید بدون نیاز به زبان واسطه به این گنجینه‌ی عظیم و ارزشمند دسترسی پیدا کنید و لذت ببرید.

بعد هر متن هم چند تا شعر اورده که دانش آموز راحت بتونه اونو درک بکنه. یک نکته ای که تو هیچ کتاب دیگه ای نیومده اینه که کلمات سختی که تو مثال هستش معنی کرده و این کار شما رو راحت میکنه تا تشخیص درستی داشته باشی. این کتاب شامل دو جلده که هر دو جلدش رو میتونید از سایت مدابوک تهیه کنید. یک کتاب منحصر به فرد که ترکیبی جذاب از تاریخ و فلسفه و رمان و زندگینامه است. یک داستان به قلم نادر ابراهیمی در مورد زندگی ملاصدرای شیرازی.

کتاب فه‌رهه‌نگا عه‌زیز کوردی – فارسی (به‌رگا 1، ئا – ح)

در کنار کتاب ادبیات موضوعی گاج که در بالا گفتیم یه کتاب خوب لغت و املا نشر الگو تالیف علیرضا عبدالمحمدی است. کتاب‌های ادبی از گنجینه‌های یک ملت هستند که با ظرافت تمام و در غالب یک اثر هنری سخنان سیاسی، اجتماعی و عاشقانه را بیان می‌کند. در سرتاسر جهان نویسندگانی وجود دارند که حکایت‌های متنوعی را ازشخصیت‌های مختلف رقم می‌زنند. کتاب یک عاشقانه آرام اولین بار توسط انتشارات روزبهان، در سال1374 به چاپ رسید. نویسنده این کتاب، نادر ابراهیمی، مردی عاشق‌پیشه و دلداده بود که از اعماق جان خود می‌نوشت.داستان این کتاب حول محور مردی گیلانی و همسر آذری‌اش می‌چرخد که در دهه پنجاه و در دوران انقلاب با یکدیگر آشنا می‌شوند.

بهترین رمان‌ها در موضوعات مختلف

علاوه بر تست هایی که بعد از درسنامه هست یک سری تست دیگه هم هست که 40 تا آزمون 15 تا سوالی هستش که دیگه شمارو اماده کامل میکنه برا کنکور. ولی از لحاظ اینکه با سایر رقیب های خودش یعنی کتاب های جیبی، کتاب خوبی هستش ولی با سایر کتاب هایی که معرفی کردیم نمیشه گفت که خیلی خوبه! تست های این کتاب به دو صورت تست و آزمون هستش که در انتهای هر درس یک آزمون 15 تا سوالی قرار داده شده.که این علاوه بر این آزمون ها، تست هایی قرار داده شده که از لحاظ تست کامل هستش.

حالا هاکلبری، تام و دوستانشان، می‌خواهند دست به ماجراجویی‌های جدیدی بزنند که سروکله پدر هاکلبری فراکتاب پیدا می‌شود. اگر به خواندن داستانی عاشقانه و رویایی علاقه دارید، فرصت خواندن کتاب غرور و تعصب را از دست ندهید. غرور و تعصب به نوشته جین آستین، از محبوب‌ترین رمان‌های ادبیات در طول تاریخ به شمار می‌رود که عاشقانه‌ای کلاسیک را سده‌ی ۱۹ انگلستان روایت می‌کند.

این کتاب نسبت به رمان خشم و هیاهو، ساختار ساده‌تری دارد، اما با این حال برای روایت آن از تکنیک جریان سیال ذهن استفاده شده‌است. داستان درباره مرگ مادر یک خانواده است و در جریان انتقال جنازه او به شهری دیگر روایت می‌شود. راوی در هر فصل تغییر می‌کند و به همین دلیل مخاطب باید برای درک کامل آن فرصت بیشتری به خود بدهد. 382 کتاب سفرنامه در دسته سفرنامه امکان دانلود سفرنامه‌های مهم تاریخی مانند ابن بطوطه و ناصرخسرو، شاردن و… در کنار سفرنامه‌های معاصر مثل سفرنامه برادران امیدوار فراهم شده.

علاوه براین باید بگوییم که مدام سعی می‌کنیم بازار نشر را رصد کنیم و هر کدام از کتاب‌های این لیست که به صورت الکترونیکی منتشر شد، به یادداشت اضافه کنیم. همانطور که مشاهده می‌کنید، همه ۱۰۰ کتاب را نام بردیم و معرفی کردیم. رابرت گریوز استاد بزرگ تاریخ و ادبیات یونانی و از برترین شاعران و اسطوره‌شناسان بریتانیا و جهان در قرن بیستم است. منم کلودیوس داستان سزارها، از یولیوس سزار تا سزار نرون (هم‌زمان با میلاد مسیح) بازتاب جنبه‌هایی از دورانی عبرت‌انگیز در تاریخ تمدن بشر است. داستانِ هرتزوگ استاد دانشگاهی روشن‌فکر است که همسر بسیار زیبا و جوانش مادلین به تازگی از او جدا شده.

نکتهٔ برگزیدهٔ این سروده، بازنمودن سیمای زنی پاک و دلیر و فرزانه‌است، گُلِ کامکار، دختر شادشام. آن گاه که گُلِ کامکار، آهنگ پیوند با هْمای می‌کند، نبردهایی پیش می‌آید. آرایش‌های گوناگونی از شیوه نبرد و درگیری با زن جادو و با جهودگردی نابکار باز نموده می‌شود. متن این منظومه که در ۴۳۳۲ بیت است، از دید دارا بودن واژگان فارسی نمونه وار و چشمگیر است.