دسته‌ها
اخبار

مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-ماتیک فور یو | آرایشی

علاوه‌بر عوارض گفته شده، اگر کرم پودر کیفیت و اصالت نداشته باشد،‌ مشکلات دیگری هم به این عوارض اضافه می‌کند. در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند. با تحریک شدن سلول‌های ملانوسیت به دنبال التهاب، در پوست رنگدانه‌های بیشتری تولید می‌شود. این افزایش تولید رنگدانه، در پوست‌های سبزه و تیره بیشتر اتفاق می‌افتد. وقتی رنگدانه‌ها در یک نقطه تجمع پیدا می‌کنند، لک‌های پوستی به وجود می‌آید که از بین بردن آن‌ها زمان زیادی می‌خواهد.

  • در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید.
  • محصولات زیبایی، از جمله کرم پودر دائمی، انواع مارک مرغوب اصل و نامرغوب تقلبی دارند.
  • زخم، خونریزی، ایجاد گوشت اضافه و … از دیگر عوارض کرم پودر دائم هستند.
  • شاید فکر کنید این روش هم تا همان اندازه به پوست شما آسیب می‌رساند؛ اما بهتر است بدانید که تکنیک این روش با کرم پودر معمولی برابری نمی‌کند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهد شد و اکسیژن به پوست خواهد رسید.
  • و اما از جمله مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر دائم، این است که در اغلب موارد، ممکن است پوست شما با این رنگدانه ها همانند جسم خارجی رفتار کند.

خیر زیرا به لایه های زیرین سطح پوستتان تزریق میشود و جذب لایه میشود و به هیچ عنوان با تغریق و شستشو ازبین نخواهد رفت. اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. با سرعت بخشیدن به تشکیل سلول‌های جدید، بازسازی سلول‌ها را ارتقاء می‌بخشد و ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند. با تماس یا پیغام از قیمت اطلاع حاصل نموده و بعد مبلغ را واریز نمایید. مشاوران گلدن فیس، محصول، تجهیزات و … مورد استفاده شما را معرفی می نمایند. با مشاوران مجموعه گلدن فیس به روشهای پیغام در واتساپ و یا اینستا .

موضع عربستان درباره سقف قیمت برای نفت روسیه

یکی از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم صورت واکنش به جسم خارجی است. بدن در رویارویی با رنگ‌ها ممکن است مانند یک جسم خارجی رفتار کند و واکنش نشان دهد. در این صورت درد، خونریزی و تاول‌های برجسته و بزرگ از خوئ رونمایی می‌کنند. یکی دیگر از عوارض جدی که ممکن است در اثر انجام آن در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، تغییر رنگ پوست است که دو هفته پس از انجام آن، خود را نشان می‌دهد. یک پیگمنتر حرفه‌ای می‌تواند این مشکل را پیش‌بینی و با استفاده از رنگ‌های خنثی‌کننده و مکمل، از این عارضه جلوگیری کند. اگر فشار دست پیگمنتر کمی زیاد باشد می‌تواند باعث ایجاد گوشت اضافه به خصوص در افرادی با پوست حساس شود.

هر چند برخی عوامل مانند خشکی پوست، نور مستقیم آفتاب و عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند این روند را تسریع کند.خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که یکی از آن ها تزریق ژل می باشد. همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد. علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت. متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند. اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است.

این روش علمی و برای خانمها و آقایان است و با استفاده از کوکتل های کاملاً گیاهی برای تغییر دادن رنگدانه های پوست می باشد و شما دارای پوست صاف و درخشان و بشاش خواهید شد. همچنین از مزایای دیگر می توان به از بین بردن تمامی کک و مک موجود در پوست اشاره کرد. بعد از تمامی مراحل به انجام ال ای دی تراپی بپردازیم، به صورتی که بخواهیم این عمل را انجام دهید. برای گرفتن نتایج بهتر از میکرونیدلینگ این مرحله باید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست شما انجام شود زیرا بسیار تاثیرگذار و موثر بر روی پوست می باشد. یعنی قبل از اینکه شما مراحل انجام کرم پودر را طی نمائید، باید هرگونه چربی اضافه پوست خود را کاملا تمیز نگه دارید.

آیا کرم پودر دائم عوارض دارد؟

سوزن های بی بی گلو فقط تا حد 0.15 میلی متر (خیلی خیلی کم) وارد لایه سطحی پوست شده و آسیبی به شبکه درون رگی وارد نمی کنن. انجام ایت روش به هیچ وجه به افرادی که مبتلا به دیابت، سرطان پوست، بیماری‌های پوستی و هر بیماری که مربوط به سیستم ایمنی بدن باشد؛ توصیه نمی‌شود. در این مرحله با استفاده از ژل‌های لایه بردار، کلیه منافذ پوست به خوبی پاکسازی شده و سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند. موادی که در این روش استفاده می‌شود، برای انواع پوست یکسان است و همین موضوع ممکن است موجب آلرژی‌زایی در برخی از انواع پوست شود. این روش با کاهش میزان ملاتونین پوست، در کاهش میزان چین‌و‌چروک‌های صورت هم مؤثر است. و بدون استفاده از محصولات آرایشی معمول حالتی از پیش آرایش شده به پوست دهد.

روش کار با کرم پودر دائم چگونه است؟

با توجه به توضیحات بالا، این روش می تواند نیاز خانم ها را به آرایش روزانه از بین ببرد. اما دارای عوارض فراوانی است که تصمیم گیری درباره آن را سخت می نماید. پیشنهاد می شود که در صورت انتخاب، آن حتما در مراکز معتبر و مورد تایید انجام دهید. معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. از فواید کرم‌ پودر دائم می‌توان به درخشندگی و تغییر رنگ پوست بین دو تا سه درجه، برطرف شدن کک و مک در آن و از بین رفتن تیرگی زیر چشم و دور لب و به طور کلی جوان‌سازی پوست می‌توان اشاره کرد.