دسته‌ها
اخبار

مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت-ماتیک فور یو | آرایشی

از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود. صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید.

  • قطر منافذ پوست حدود (۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵) میلی لیتر است که برای مولکول آب جهت ورود به داخل از طریق عملکرد اسپری کار بسیار آسانی است.
  • هیدروفیشیال غیرتهاجمی است و باعث می شود که منافذ باز پوست، بسته شود.
  • ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند.
  • بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند.

خارج کردن آلودگی‌ها با ورتکس- ورتکس نوعی مایع می‌باشد که استفاده از آن بدون ایجاد درد سبب رفع مشکلات مختلف پوستی مانند جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید و چربی می‌شود. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.

دستگاه آنالیز پوست و مو لیز LIZZE

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید. جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود.

انواع هندپیس‌های دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره

از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد. همچنین تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این روش بهره مند گردند. حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد.

نظر در “هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال”

• برای کسانی که لایه شاخی پوست نازکی دارند یا رگه های خونی قرمز شدید روی استخوان گونه دارند، زمان استفاده از RF نباید خیلی طولانی باشد. (۴) با استفاده از دسته اولتراسونیک در نزدیک ناحیه درمان بمانید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد اولتراسونیک شروع شود. (۴) با استفاده از دسته RF به ناحیه درمان نزدیک کنید و دکمه شروع را روی صفحه فشار دهید تا عملکرد RF شروع شود. (۴) دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. در این قسمت به تفصیل و با شرح کامل جزئیات توضیح داده شده است.جهت راحتی کار با دستگاه به تصاویر نیز دقت کنید.