دسته‌ها
اخبار

مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد. یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است.

عمدتا از هیدرو درمابراسیون برای افزایش آبرسانی در پوست خشک و تحریک شده استفاده می شود. زمانی که این دستگاه در تماس با پوست قرار می گیرد، منجر به لایه برداری در پوست می شود. بنابراین، آثار سطحی آکنه می تواند برطرف شود و خطوط ریز نیز می توانند کاهش یابند. اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود. این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند.

  • اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.
  • از طریق 1 تا 3 میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد.
  • میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید.
  • حال اگر به شما بگوییم، تنها پس از یک درمان 30 دقیقه ای می توانید، پوستی درخشان و زیبا داشته باشید، حتما شگفت زده خواهید شد.

در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد.

هیدروفیشال بهتر است یا میکرونیدلینگ |مقایسه دستگاه هیدروفیشیال با دستگاه میکرونیدلینگ

در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد. می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد. بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند. محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید.

هیدروفیشیال سبب جوان‌سازی پوست می‌شود

کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود. فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند. میکرودرم ابریژن تقریباً یک روند درمانی تهاجمی است که از یک ابزار ساینده برای برداشتن لایه ضخیم و بیرونی پوست استفاده می‌کند. رایج‌ترین تکنولوژی‌های میکرودرم ابریژن مانند دِرماسوییپ (Derma-Sweep) از تزریق سرم سعی در نرم‌تر کردن، هموارتر کردن و درخشنده‌تر کردن پوست دارند.

مزایا هیدروفیشیال نیوفیس ۷ کاره

این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. هیدرودرم صورت با انجام مراحل مخصوصی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست شده و در نتیجه آن را محکم میکند. سفت شدن پوست صورت به دلیل کوچک شدن اندازه منافذ باز رخ میدهد که باعث میشود پوست صورت جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و …

این روش سبب پاکسازی پوست ، لایه برداری پوست ، بستن منافذ پوست ، افزایش گردش خون در پوست و … می شود . هیدروفیشیال پوست هم مانند سایر روش های زیبایی دیگر فاکتور های مختلفی در تعیین هزینه آن تاثیر گذار است. تعداد جلسات درمان، نوع کلینیک یا مرکز انتخاب شده برای این کار، ناحیه تحت درمان، نوع مواد استفاده شده و…. در حقیقت این متخصص پوست است که پس از بررسی ناحیه مورد نظر و انتظارات بیمار، تعداد جلسات درمان، قیمت هیدروفیشیال پوست را مشخص می‌کند. هزینه این روش درمانی به نسبت سایر روش‌های جراحی زیبایی مورد استفاده برای جوان و شاداب‌سازی صورت بسیار کمتر است.