دسته‌ها
اخبار

مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

جهت حفظ اثر درمان، روال‌های روزانه مراقبت از پوست و آرایش خود را با متخصص زیبایی در میان بگذارید. ممکن است پس از انجام برخی درمان‌ها پوست‌تان دچار سوزش و التهاب شود، به همین دلیل بیمار پس از انجام این نوع درمان‌ها نمی‌تواند فعالیت روزانه خود را ادامه دهد. در برخی درمان‌ها شرایط حتی از این هم بدتر است، یعنی بیمار حتی نمی‌تواند پوست خود را به دیگران نشان دهد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است که پس از انجام آن هیچ‌گونه درد یا واکنش ناخوشایند پوست را تجربه نخواهید کرد.

  • همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند.
  • از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا ،پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود.
  • شرکت ایلیاطب تابان با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به اسکین تراپیست ها این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول باکیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.
  • دسته ی میکرودرم وظیفه ی پاکسازی ،لایه برداری ،کنترل چربی های پوست ،از بین بردن و تمیز کردن جوشهای ،از بین بردن لک های پوستی و کار روشن کردن پوست را برعهده دارد.
  • به همین دلیل، این دستگاه چند کاره، جایگزین درمان های سنتی در سالن های زیبایی شده است.

در سراسر این فرآیند، نوک هیدرو بدون اصطکاک و آزردگی در امتداد پوست سر می خورد. این درمان سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و بدون درد جوش های سرسیاه را تخلیه می کند و پوست را با مواد مغذی ضروری و رطوبت غنی می‌کند. در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند. ولی دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد زیرا به پوست آسیب نمی زند و فاقد عوارض جانبی است. اگر در پی نتیجه کارآمد و فوری هستید، پس این دستگاه برای شما مناسب است. همچنین، این دستگاه پوستتان را بدون درد درمان می کند و هرگز آن را آلوده نمی کند.

لیزر صورت و بدن

از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد. دستگاه هیدروفیشیال تقریبا تمامی موارد ضروری برای بهبود وضعیت عمومی و زیبایی پوست را انجام می دهد. از گذشته تا امروزه تمامی افراد راه های زیادی را برای زیبایی و سلامت پوست شان امتحان کرده اند اعم از انواع ماسک ها بالاخص ماسک ال ای دی 7کاره ، سرم های ویتامینه ، دستگاه های بخار آب و … .

لایه برداری کامل پوست:

هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند. مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. پیش از انجام این روش درمانی به اقدام خاصی نیاز نمی‌باشد و متقاضی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را ادامه داده و از محصولات آرایشی استفاده کند. پس از هیدروفیشیال بافت پوست بهبود پیدا کرده، خطوط ظریف از بین رفته و طراوت و شادابی پوست افزایش پیدا می‌کند.

درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود . هیدروفیشیال پوست یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که به کمک دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» انجام می‌شود و پوست را سالم و زیبا می کند. در این مطلب مفصل راجع به این روش درمانی صحبت کرده ایم، که با مطالعه متوجه خواهید شد، هیدروفیشیال چه فواید بی نظیری برای پوست صورت دارد. آیا فواید هیدروفیشیال پوست شما را وسوسه کرده تا به کمک آن زیبایی و سلامتی را برای پوستتان به ارمغان آورید، اما با این حال نمی دانید، که این روش درمانی برایتان مناسب است یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید. بنابراین این روش عمدتا برای افرادی که دارای مشکل یا عارضه پوستی ویژه ای هستند، به کار میرود نه افرادی که صرفا به دنبال روشی جهت شادابی یا طراوت بیشتر پوست هستند.

اسکین اسکرابر همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید و کلاژن نیز کاربرد دارد. یکی از بهترین راهکارها، فیشیال ماهیانه با دستگاه هیدروفیشیال است. روش هیدروفیشیال پوست برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد. کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد دکتر هنرور با تجربه ای بیش از یک دهه مجهز به بهترین دستگاه های دنیا و کادر پزشکی مجرب می باشد.

دستگاه پلاژن GeneO+ در مقایسه با هیدروفیشیال هات بابل، از امکانات کمتری برخوردار است و به همان نسبت قیمت پایین تری هم دارد. پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . در پایان این مطب به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص هیدروفیشیال پوست پاسخ خواهیم داد. ۳-گرما بر روی بافت پوست بوسیله انرژی فرکانس بالا RF انتقال داده می شود، ترشح عضله را تنظیم و به کاهش ترشح جوش ها کمک می کند. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هیدرودرم می باشدکه یک شیوه درمانی است که ادعا می کند مطلوب ترین پوست صورت را برای شما حاصل خواهد کرد. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.