دسته‌ها
اخبار

مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی-ماتیک فور یو | آرایشی

اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید.

  • یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید.
  • این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد.
  • این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است.
  • برای ایجاد چشم هایی درشت تر می توانید از سایه تیره استفاده کنید.
  • برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید.

برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

کدوم رژگونه رو بخرم؟

سپس شکل کلی ابرو را با مداد بکشید خط بالای ابرو را بالاتر از تاج ابرو و خط پایین را نیز با کمی فاصله از ابتدا ابرو بکشید، با یک قلمو کوچک خط ها را محو کنید. آرایش صورت یکی از مهمترین جلوه ها زیبایی هر شخص می باشد. در این میان نحوه صحیح آرایش صورت به بهتر دیده شدن و زیبا جلوه دادن صورت کمک شایانی می کند. یکی از نکات مهم آرایشی برای افراد دارای صورت چاق این است که باید صورت خود را کانتور کنند. وقتی برای خرید یک رژ گونه به مغازه ای مراجعه می شود یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی آن را در نظر گرفت این است که حتما این مکان، معتبر بوده و محصولات با نشان اصالت کالا را عرضه نماید.

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید. رژ گونه برای صورت های لاغر نباید خیلی تیره باشد و تاثیر منفی دارد. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید.

استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. برای ایجاد چشم هایی درشت تر می توانید از سایه تیره استفاده کنید. برای آن که رنگ کانسیلر و زیر ساز را به خوبی انتخاب کنید می توانید آن ها را زیر گردن خود امتحان کنید. برای پهن تر نشان دادن لب ها می توانید خط لب را مماس با خط اصلی لب و کمی رو به بیرون بکشید و سپس با نوک انگشتان کمی به آن ضربه بزنید تا پراکندگی حفظ شود. اما دقت کنید خط لب را زیاد خارج از لب نزنید زیرا این کار بسیار غیر معمول و غیر طبیعی می باشد.

این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد.