دسته‌ها
اخبار

مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی

اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد. در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید. با استفاده از مداد چشم سفید داخل پلک پایین را بکشید. از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید.

  • پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست.
  • روی قوس بینی را با هایلایتر کاملا طبیعی و با براش کوچک بکشید.
  • 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است.
  • از انحنای چشم شروع کنید و خط چشمتان را به سمت گوشه ی بیرونی چشم ادامه دهید.

بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود.

کرم‌ پودرها نواع مختلفی دارند ولی معمولا همه آنها به یک شکل مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم پودرها به شکل پودر، مایع و کرم وجود دارند و همه‌ی آنها برای ایجاد پوستی یکدست و مسطح کاربرد دارند. استفاده از کرم‌پودر باعث می‌شود که پوستی صاف و بدون لک برای آرایش کردن داشته باشید. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست.

رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود. کانسیلر نیز از دیگر ابزار آرایش می باشد که باعث از بین بردن جوش و تیرگی و لک در دور چشم و دور لب می شود. هایلایتر نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش صورت می گذارد. هایلایتر ها به صورت پودری و مایع یا به صورت کرمی تولید شده اند‌. از هایلایتر ها می توانید در زیر ابرو یا بالای گونه یا در امتداد بینی یا به جای سایه چشم استفاده کنید. ریمل از پرطرفدارترین وسایل های آرایش می باشد که باعث درشت شدن چشم ها و بلند تر شدن مژه ها می شود.

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است. درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود. درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود. جید رولر نیز از دیگر وسایل و ابزار های مهم برای پاکسازی صورت است که سنگ یشم نیز نام دارد و خواص درمانی زیادی برای پوست دارد. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.

آموزش فیشیال صورت برای پوست چرب! راز های فیشیال پوست صورت چرب

سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید. البته انتخاب سایه چشم به عوامل دیگر مثل نوع چشم نیز بستگی دارد؛ برای مثال،‌ برای چشم های بیرون زده و بزرگ توصیه می کنیم سایه چشم اسموکی بزنید. در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با آموزش ساخت برنزه کننده پوست در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده… به طور کلی طی سال های اخیر روش ها و ترفندهای زیادی با استفاده از وسایل آرایشی مخصوص برای اجرای میکاپ و آرایش روی کار آمده که تاثیرات چشمگیری… خیلی از میکاپ آرتیست‌ها یا آرایشگرهای حرفه‌ای بر این باور هستند که رژ لب تکمیل‌کننده اصلی یک آرایش در چهره است.

البته به طور کلی، یک میکاپ صورت مناسب، ماندگار و جذاب است. از این رو، آماده ‎سازی پوست باید اولین قدم شما باشد تا آرایش شما ماندگار شده و بستری مناسب برای اعمال دیگر محصولات آرایشی ایجاد شود. ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم. می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است. اگر درباره این مطلب و ترتیب صحیح آرایش صورت پرسشی دارید، می توانید زیر این پست بنویسید.