دسته‌ها
اخبار

مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی

تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد. سایه های مشکی و خاکستری به دلیل ساخت یک ظاهر دودی تیره و سایه های قهوه ای برای درست کردن چشمان دودی استفاده میشوند. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. نیازی به سایه رنگی نیست، بلکه عمق بخشیدن به چشم ها اهمیت دارد.

  • برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید.
  • بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید .
  • مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید.
  • بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید.

البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید. از سوی دیگر، فونداسیون که در اغلب مواقع کرمپودر است، برای زیباسازی رنگ پوست و پوشش عیوب آن استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این محصول نیز به صورت مایع، کرم یا پودر عرضه می‌شود. اگر مطمئن نیستید که کدام فرمولاسیون برای شما مناسب است، باید با توجه سطح پوشش مورد نظر خود، یک محصول را انتخاب کنید. همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است!

لیفت مژه یک روش کاملا تقویتی و ارگانیک است که به مژهای کوتاه یا بلند و رو به پایین حالت میدهد و باعث تقویت آن ها می شود. لیفت مژه باعث مشکی تر شدن مژه ها میشود و برای کسانی که مژهای بور دارند هم مناسب است. کرم پودر را در نواحی مختلف صورت به شکلی نقطه ای قرار دهید. درنهایت، با بیوتی بلندر و حرکات ضربه ای سعی کنید کرم پودر صاف و یکدست شود. بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید.

در مرحله آخر آرایش صورت ریمل بزنید

تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد. تمام تلاش ما بهره مندی شما از مطالب مفید حوزه آرایشگری است. هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید. با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است.

اشکالات خط چشم خود را تصحیح نمایید تا خط چشمی زیبا داشته باشید. سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید. ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید.

کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. کانسیلر را اطراف دهان، روی بینی، زیر چشم و وسط پیشانی بزنید و به خوبی به کمک یک براش یا پد آن را پخش و محو کنید. استفاده از رنگهای خنثی برای سایه چشم، رنگهای ملایم برای لبها، محصولات مات و فاقد چربی مناسب ترین گزینه برای مدل آرایش صورت اداری هستند. امروزه نیز آرایش به عنوان یک اصل و امری روزمره برای همه مطرح شده و از آن علاوه بر زیبایی چهره، جهت پوشاندن عیبهای صورت نیز استفاده می‌کنند.

نحوه آرایش ابروهای کم پشت و نکات کلیدی و مهم

سایه را با براش مخصوص به سمت خارج از پلک هدایت کنید. 10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید. استفاده از فونداسیون ابتدا یک پایه برای کاهش قرمزی کلی، تغییر رنگ و لکه های جزئی ایجاد می کند.

از نکات آرایش صورت؛ چشم دودی براق

ما عاشق یک محصول چندمنظوره هستیم (چه به این شکل به بازار عرضه شود یا نه). رژگونه مات مانند Nudestix Nudies Matte Blush & Bronze می‌تواند به عنوان سایه روی پلک‌ها و کانتور کردن گونه‌ها استفاده شود. این آرایش تک رنگ با انعکاس رنگ روی گونه‌ها به طوری که فکر کنید گونه‎ها تراشیده شده، حال و هوای ببر را منعکس می‌کند. هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد. هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند.