دسته‌ها
اخبار

مدل آرایش صورت عروس آموزش آرایش صورت دخترانه 2021 برای انواع صورت مجله تصویر زندگی

از سال 2016 به بعد، یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی، آرایش تک رنگ بوده است که شامل میکاپ چشم ها، گونه ها و لب ها در یک طیف رنگی است. برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید. همچنین می توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره تر کنید. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید.

قبل از آرایش کردن لب ها از اسکراب لب استفاده کنید، چرا که دیگر لب شما پوسته پوسته نمی شود. رنگ های روشن انتخاب کنید تا گونه ها پرتر و زیباتر دیده شوند. البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید. خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد.

  • بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند.
  • چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند.
  • بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود.
  • اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید.
  • برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید.

هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید. 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است.

بنابراین، آنها با سبک آرایش و میکاپ مخصوص سلبریتی ها ، به بیان شخصیت درونی خود میپردازند. یونانیان باستان، سرب سفید را روی صورت خود میزدند تا ظاهری رنگ پریده و خشمگین بدست بیاورند. همچنین آنها لب های خود را با خمیری از اکسید آهن و یا مخلوطی از روغن زیتون رنگ میکردند و همینطور سورمه را برای سایه چشم و پیوند ابروها به کار می بردند. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است.

سبک آرایش مینرال ( mineral makeup )

بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. در این سبک آرایش از رنگهای متضاد و خط چشمهای پهن و ادامه دار استفاده نمی‌شود و بیشتر رنگهای طبیعی و رنگ پوست مانند کالباسی، صورتی روشن، گوشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهتر است تا ریمل را از انتهای مژه به سمت قسمت جلویی چشم استفاده کنید. برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید.

دلیل تیره شدن کرم پودر و نحوه جلوگیری از آن

دومین روش عدم اطمینان به تستر هایب می باشد که فروشنده به شما می دهد. همچنین می توانید متوجه مقدار ماندگاری کرم پودر شوید. روش سوم توجه به بافت رنگ و بوی محصول آرایشی می باشد.

بخش دوم: افزودن آرایش چشم

و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دست‌تان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید. تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود. دخترانه مهم است؛ یادگیری این نکات کمک می کند که بتوانید آرایشی دخترانه و بی نقص داشته باشید.

اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید. رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است.

برای پوشاندن زیر چشم‌ها، دو مثلث معکوس در آن ناحیه بکشید و با حرکات ملایم پخش کنید. همه پرایمرها با ویژگی‌های یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای دستیابی به یک میکاپ صورت مناسب، باید پرایمر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید. توصیه ما این است پرایمر را با لایه‌های سبک و شفاف اعمال کنید. چراکه اگر مقدار پرایمر بیش از حد لازم باشد، روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای بد ایجاد می‌کند. پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید. دیگر محصول پوستی مهم برای زیرسازی پوست صورت، کانسیلر است.