دسته‌ها
اخبار

مدل آرایش صورت جدید MONIQUE ABEL مدل آرایش صورت عروس Bright eye makeup, Colorful eye makeup, Eye makeup art-ماتیک فور یو | آرایشی

برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.

  • در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید.
  • با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید.
  • اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود.
  • ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید.

اینکه از چه رنگ رژ لبی استفاده کنید بستگی به رنگ پوستتان دارد. اما اگر سایه چشم غلیظ و تیره به کار بردید بهتر است از رژ لب روشن و مات استفاده کنید. اگر هم سایه چشمتان تیره است از رژ لب های جیغ و غلیظ استفاده کنید تا توجه روی لب هایتان باشد. بهتر است لب های خود را خیلی کشیده نشان ندهید و سعی کنید از قسمت بالا و پایین به آن حجم دهید تا قلوه ای تر شود. می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید.

پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. پس از پاکسازی پوست،از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر پوست سالم و بدون لک دارید، استفاده از کرم ضد آفتاب با رنگ ملایم کفایت می کند. در صورت تمایل به استفاده از کرم پودر، گزینه هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان براق نباشند. رنگی از مداد ابرو یا پودر را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ موی طبیعی ابروی شما باشد. ابتدا ابروها را به سمت بالا شانه بزنید این کار باعث می شود متوجه شوید کدام قسمت ابرو خالی است.

حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. شبنم نظیف از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است. هر اندازه استخوان گونه برجسته تر باشد، به همان اندازه صورت لاغرتر خواهد بود.

اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود. دستمال مرطوب آرایش پاک کن را به آرامی چند بار بر پوست خود بکشید تا کرم پودر، رژلب و … از روی آن پاک شود. وقتی آنچه را روی صورت‌تان بوده است، روی دستمال مرطوب می‌بینید احساس رضایت می‌کنید. اولین مرحله از آرایش کردن صورت این است که نوع پوست خود را بشناسید که آیا پوست شما معمولی، چرب، خشک یا ترکیبی است. شناختن نوع پوستتان برای زمانی که قصد دارید لوازم آرایشی بخرید خیلی مهم است و همیشه سعی کنید لوازم آرایشی مناسب با نوع پوست خود تهیه کنید.

عکس مدل خط چشم و سایه چشم مجلسی و زیبای دخترانه و زنانه ۹۶ – ۲۰۱۷

بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن وسط پیشانی، وسط تیغه بینی، وسط چانه و سیب گونه را روشن کرد.

رنگ موی بژ را با این فرمول‌های ساده بسازید

استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند.

این مرحله بسته به پرپشت بودن ابروهای شما اختیاری است اما به طور کلی برای کسانی که ابروهای نازک یا پراکنده دارند توصیه می شود. اگر احساس می کنید میزان رژگونه ای که زده اید زیاد است با براق کننده کمی آن را محو کنید. می توانید از کمی کانسیلر برای پوشاندن نقاط قرمز پوست (مانند قرمزی پوست دور بینی در برخی افراد) یا لکه ها جوش روی صورت استفاده کنید. هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد. همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید.

در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید.

گونه های همه افراد کمی رنگ دارد، اما این رنگ برای هر فرد متفاوت است. رژگونه خود را با یک برس بزرگ روی برجستگی گونه خود بمالید (قسمت گردی که هنگام لبخند زدن تشکیل می شود). برخی بر این باورند که همیشه نیاز به صرف هزینه برای شرکت در کلاس ها آموزش آرایش صورت دارند تا بتوانند یک آرایش چهره خوب را داشته باشند. آموزش آرایش صورت (میکاپ و گریم) حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت آموزش می بینیم. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.