دسته‌ها
اخبار

محصولات آرایش ابرو | takdoo-تکدو

محصولات آرایش ابرو | takdoo-تکدو

۲٫سایه ابرویی انتخاب کنید که با رنگ ابروهایتان هماهنگی داشته یعنی نه پررنگ‌تر و نه کم‌رنگ‌تر باشد. برندهای محبوب بنفیت، دبورا، آناستازیا، مک، نیکس، تارت، سیگما و … برای خرید محصولات آرایش ابرو بسیار پرفروش هستند. ابروها نقش مهمی در سلامت چشم دارند و مانع از ورود گرد و غبار به چشم می شوند. استفاده از لوازم آرایش ابرو اصل و با کیفیت هیچ آسیبی به پوست اطراف ابرو و چشم ها نمی زند. این روش، انقلابی در زمینه زیبایی به شمار می رود، زیرا ابروها یکی از مهم ترین بخش های چهره محسوب می شوند و می توانند چهره فرد را جوان تر و یا پیرتر نشان دهند. هم چنین این روش مناسب افرادی است که با بیماری آلوپسی آره تا (نوعی بیماری ریزش مو) مواجه می باشند و یا در دوره شیمی درمانی به سر می برند.

  • هر کسی این نکته را نمیداند که آرایش بخش داخلی و پهن تر ابرو کمی متفاوت تر است.
  • رنگ ابروی بسیار تیره و مشکی نیز فرم صورت شما را خشن یا سن تان را بیش از سن واقعی نشان می دهد.
  • تنها به این نکته توجه کنید که زیاد آن را پررنگ نکنید و نسبت به بخش های دیگر ابرو کمرنگ تر باشد.
  • در برخی موارد شاید لازم باشد برس های تمیز و خشک را اندکی مرطوب کنید.
  • نکته مهم دیگر هنگام آرایش ابرو این است که گوشه انتهایی ابروها باید با انتهای چشم شما در یک مسیر باشد.

در ادامه سه روش کشیدن ابرو با مداد، اکوا و سایه ابرو را بررسی می کنیم. ولی نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که بهتر است پیش از کشیدن ابروها، با آن آشنا شوید. محصولی که قرار بعنوان بهترین وسیله برای آرایش ابرو استفاده کنید ،خیلی زیاد به مدل ابروی شما و نیازتون بستگی داره . برای مثال ، برای اضافه کردن جزئیات خیلی ظریف ، معمولا مداد و پمادها مناسب تر هستن یا اگه میخواین ابروهاتون پرتر و ضخیم تر بنظر بیان باید از ژل ابروها استفاده کنید . کیت ابرو سه بعدی آل این برو از برند دیور، یک کیت حرفه ای سایه ابرو است که توسط کارشناسان زیبایی و متخصصان آرایشی شرکت دیور به عنوان یکی از ابزارهای آرایش ابرو طراحی شده است. این کیت ابرو شامل دو سایه پودری برای آرایش، پرکردن ابروها و عمق دادن به آنها و همچنین یک واکس ضدآب برای ماندگاری و تثبیت آرایش ابرو و سه اپلیکاتور حرفه ای است.

ژل ابرو بدون رنگ کیکو

برای مرحله آخر با یک براش آرایشی مخصوص ابرو، حالت ابروهایتان را اصلاح کنید. این محصول هم مانند محصولات قبلی وظیفه اضافه کردن پیگمنت یا رنگ به ابرو را بر عهده دارد. بافت پماد ابرو کرمی است و به صورت کاسه‌ای در بازار موجود است. بعضی از پمادهای ابرو ضد‌آب هستند و برای استفاده از آن به براش ابرو احتیاج دارید. برای استفاده از تمام لوازم آرایش ابرو به این نکته دقت کنید که آرایش شما در نهایت قرار است باعث بهتر شدن ظاهر شما شود.

‌ ایجاد سایه روشن

ژل ابرو و صابون ابرو بی رنگ است و کمک می کند هم ابروهایتان را مرتب کنید و هم لیفت نمایید. به راحتی می توانید از ژل ابرو و صابون ابرو استفاده کنید و ابروهایی به سمت بالا و جذاب داشته باشید. استفاده از رنگ های همرنگ یا در تناژ رنگ موهای خود برای آرایش ابروها مناسب است. اگر چشمانی تیره دارید انتخاب رنگ کمی روشن تر از موهای خود نیز می تواند چهره را شاداب تر نشان دهد. کار کردن با سایه ابرو برای افراد مبتدی بسیار آسان است و بعد از کمی تمرین می توانید از مداد ابرو هم استفاده کنید. خرید یک کیت ابرو با چند رنگ مختلف می تواند به شما کمک کند تا هم آرایش ابرو را یاد بگیرید هم رنگ مناسب ابروهای خود را پیدا کنید.

ریمل ابرو فلورمار در 4 رنگ مختلف در بازار موجود است و به خاطر رنگ‌دانه‌های طبیعی که در فرمالوسیون آن وجود دارد، محصول مناسبی برای حالت دادن به ابرو و پر کردن بخش‌های خالی آن است. هنگامیکه از لنزهای رنگی برای زیبایی چشمهایتان استفاده میکنید، مهندسی ابرو و فُرم دادن به ابرو و آرایش ابرو ، بسیار مهم به نظر میرسند و در واقع در انتخاب شما برای تهیه لنز رنگی اثر دارند. یکی از اشتباهات رایج در آرایش ابرو که برخی افراد به آن دچار می‌شوند.