دسته‌ها
اخبار

مبل چستر خرید حضوری و آنلاین با قیمت ویژه + ارسال آف دکور | mobleseyed

مبل چستر خرید حضوری و آنلاین با قیمت ویژه + ارسال آف دکور | mobleseyed

مبل راحتی هانیتا یک مبل با طراحی مدرن و ظاهری لوکس است. مبل سه نفره مدل هانیتا طراحی چستر مانندی دارد و تفاوت طراحی مبل سه نفره با مبل تک نفره به جذابیت مدل اضافه می‌کند.2. این ست مبلمان هشت نفره با پایه های فلزی ساخته می شود و جنس بدنه آن نیز چوب روس است.3.

  • همچنین ممکن است در یک کارگاه تولید مبل، مبل تخت خواب شو با چندین سطح قیمت عرضه شود.
  • بعلاوه این که این دسته از مبل‌ها با دکمه لمسه کاری شده‌اند و برای افرادی که می‌خواهند مبل مجلل و راحت داشته باشند بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه هستند.
  • مبل راحتی همانند مبل استیل دارای طرح و مدل های مختلف همچنین می تواند از متن همان مبل نسبت به انتخاب کاناپه مبل راحتی نیز اقدام کنید.
  • از جنس مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین چرم و مخمل است، چرم اصل به مرور زمان نرم تر می‌شود.
  • دی ایران تولید و عرضه کننده جدیدترین مدلهای مبل چستر در تهران و سراسر ایران میباشد .

مراحل ساخت مبل چستر نیز مثل مراحل ساخت هر مبل دیگری با ساخت کلاف آغاز شده و با کشیدن روکش مبل تمام می شود. اما نکته اصلی در مبلمان چستر لمسه دوزی ها و طراحی های ظاهر مبل با پارچه است که باید با دقت و ظرافت زیادی انجام شود تا مبل آسیب نبیند. در طرح خرید قسطی مبل راحتی گالری مبل سید شما کافی است مبل خود را پسندیده و هزینه ی آن را بدون پیش پرداخت پرداخت کنید. طول مدت اقساط بسته به خرید شما است و شما می توانید در اقساط 12 الی 20 ماه تمام مبلغ را بپردازید و مبل را درب منزل در هر جای از کشور پنهاور عزیزمان تحویل بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی های گالری مبل سید کاشان، حراج های فوق العاده انواع مبلمان چستر ی آن است.

مبل چستر زارا

ترکیب سه سایز کوسن (مربع ۴۵×۴۵ سانت – مربع ۴۰×۴۰ سانت – مستطیل ۳۵×۵۵ سانت) با رنگ بندی مختلف، جلوه زیبایی به ظاهر مبل میده و راحت تر میتونیم با اجزای دیگه دکوراسیون خونه ست کنیم. سلام آقای خلیلی گفتم نظرم رو از خریدی که از وب سایت شما داشتم براتون ارسال کنم. من خیلی اینترنتی خرید می کردم اما پیش نیومده بود خرید مبل داشته باشم خرید من حتی لذت بخش تر از خرید های وسایل دیجیتال بود.

مبل چستر کلاسیک چیست؟

یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید که هرچقدر پول دهید همان قدر آش می‌خورید. در واقع این موضوع به طور دقیق روی مسئله انتخاب مبلمان نیز تأثیر ویژه‌ای دارد. شاید اسمش کمی عجیب باشد اما به‌هرحال یکی از سبک‌های طراحی و انتخابی فوق‌العاده برای خرید مبل چستر است. به آن مبل چستر قایقی نیز می‌گویند و شکل و شمایلی نزدیک به قایق دارد. به‌هرحال چشم نوازی فوق‌العاده روی این متریال ایجاد شده است و جادار است. به دلیل پهنه‌های بزرگی که دارد می‌توانید به‌راحتی در هر ساختمان و آپارتمانی از آن استفاده کنید، این مبل حجم کمی دارد و سبک است.