دسته‌ها
اخبار

ماتیک فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-ماتیک فور یو | آرایشی

شبکه پالیگان که سابقاً با نام ماتیک شناخته می‌شد، در سال 2017 آغاز به کار کرد. این شبکه توسط جینت کانانی ، سندیپ نیوال و آنوراگ آرجون ، دو توسعه‌دهنده بلاک‌چین و یک مشاور کسب‌وکار، ساخته شد. کوین‌نیک مارکت دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتاله در این راه هر کاری از دستش بربیاد برای بهبود تجربه‌های خرید و فروش رمزارز انجام می‌ده.

  • از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید.
  • احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.
  • طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید.
  • در خرید سریع پالی‌گان سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن و حتماً صورت خواهد گرفت اما در سفارش محدود خرید پالی‌گان تکمیل سفارش به تطابق قیمت سفارش خرید شما با قیمت سفارش فروش دیگر کاربران بستگی دارد.
  • مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند.
  • هم‌چنین باید متذکر شد که در ساختار این شبکه از الگوریتم مخصوص POS استفاده شده است.

Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است. در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

تحلیل تکنیکال ماتیک

صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند. اما به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم ماتیک در این صرافی ها برای معامله گران ساکن ایران مهیا نیست.

شبکه های اجتماعی

گفتنی است این صرافی موقتاً پردازش برداشت‌های یواس‌دی کوین را به‌دلیل موجودی ناکافی این استیبل کوین در پلتفرم خود متوقف کرده بود. این صرافی برای افزایش ذخایر یو‌اس‌دی کوین خود استیبل کوین دلاری بایننس را به یو‌اس‌دی کوین تبدیل کرده است. گفتنی است طبق داده‌های پلتفرم نانسن ، بخش زیادی از موجودی استیبل کوین بایننس، یعنی بیش از ۱۱.۵میلیارد دلار به شکل BUSD است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته درباره ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که این ارز توانسته است مقاومت‌های مهم را بشکند و به سطح خوبی برسد. در نتیجه می‌توان اظهار نظر کرد که امکان پامپ این ارز در مدت‌زمان کوتاه وجود دارد، چرا که مقاومت‌های این ارز در مدت‌زمان کوتاهی به ناحیه حمایتی تبدیل شده است. هم‌چنین سرمایه‌گذاران تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که این ارز می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد و به یک ارز پرطرفدار و محبوب تبدیل شود. از جمله مواردی که شما باید درباره ارز ماتیک بدانید، این است که ساختار مربوط به شبکه پالیگان یا ماتیک از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها وظایف خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید.

سرعت بالا و کارمزد کمپلتفرم پالیگان، باعث شده است که پروژه‌های دیفای موجود بر بلاک چین اتریوم، خود را با این پلتفرم سازگار کرده و از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای افزایش مقیاس‌ پذیری خود استفاده کنند. Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم.

در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید. ارز دیجیتال ماتیک باتوجه‌به اینکه توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان است برای انجام چندین نقش اصلی طراحی شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این توکن به تغییرات برای بهبود پلتفرم پالی گان رأی دهند. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد.

فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. کیف پول‌هایی گه مورد اشاره قرار گرفت، از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید. تمام این موارد امنیت بالایی دارند و از این ارز پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید، رمز ارزهایی که در ساختار خود الگوریتم اثبات کار یا PoW دارند، از جمله رمزارزهایی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید. حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است.

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید. روش اول این است که مقدار پالی‌گان مورد نظر خود را به طور مستقیم از رمزینکس خریداری کنید. رمزینکس تریدر یک بازار معاملاتی همتا به همتا است که شما در آن به طور مستقیم با کاربران وارد معامله خرید و فروش رمز ارز پالی‌گان می‌شوید.