دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت رژ جامد 23 آذر ایمالز-ماتیک فور یو | آرایشی

رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است. البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز رژ لب مایع با دوام گلدن رز، با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی می باشد. این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند.

  • فروشگاه اروجی با بیش از 30 سال سابقه از نام دارهای قدیمی در کرج میباشد که اعتبار فروشگاه ما ارائه محصولات اصل و صد در صد اورجینال با حداقل سود می باشد.
  • فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است.
  • بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند.
  • در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید.
  • این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.

از رنگ آبی، هلویی و مشکی گرفته تا رژلب صورتی، کالباسی و نود در آن‌ها یافت می‌شود. به طور کلی ارزان ترین و راحت ترین نوع از لحاظ استفاده، در بازار هستند. لیپ استین‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و نیازی نیست به طور مداوم نگران تمدید آن‌ها باشید. مدل براق در بین خانم‌هایی که لب‌هایی کوچک و نازک دارند بسیار محبوب است. رژ براق به لب‌های شما درخششی می‌دهد که سبب می‌شود بزرگ تر به نظر بیایند. اگر این ظاهر براق را دوست دارید اما رژ لبی براق در اختیارتان نیست، می‌توانید بر روی رژهای معمولی از تاپ کت براق استفاده کنید.

رژلب جامد شون سری Aqua Charming شماره A52

اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. بسیاری افراد نگران پوسته پوسته شدن لب‌های خود پس از استفاده از این نوع رژ لب هستند اما جالب است بدانید اگر از برندهای معتبر این محصول را تهیه کنید نه تنها بر روی لب پوسته پوسته نمی‌شود، بلکه آن را آبرسانی نیز می‌کند. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.

اگر به دنبال بهترین مارک رژ لب مخملی باشید ما به شما مارک‌های ویولت، فلورمار، گلدن رز، مک، دبورا، کاپریس، گاش، هدی بیوتی و لانکوم را معرفی می‌کنیم. رژ لب یک وسیله آرایشی است که می‌توانید از آن برای تغییر رنگ و ظاهر لب‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آن برای شکل دادن، محافظت در برابر عوامل محیطی و نیز ترمیم لب استفاده کنید. این محصول دارای انواع مختلفی از لحاظ رنگ و سایه است که می‌توانید به صورت، مایع، جامد و کرمی آن را تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L57

اگر دندان‌هایی زرد دارید از زدن رژ لب‌های با رنگ گرم تر خودداری کنید. آن‌ها درون محفظه ای قرار دارند که با چرخاندن قسمت پایین آن به سمت بالا و یا پایین حرکت می‌کنند. بهترین قیمت رژ را معمولاً در این دسته پیدا می‌کنید و در عین حال دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند.

در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود.

از آن جایی که پوست لب با دیگر قسمت‌های پوست متفاوت و فاقد ملانین (رنگدانه‌هایی که از پوست در برابر آسیب‌های آفتاب محافظت می‌کنند) است، بنابراین می‌تواند توسط اشعه‌های آفتاب آسیب ببیند. رژ یک لایه محافظ در برابر اشعه‌های UV با spf معمولاً 12 یا بالاتر ایجاد می‌کند. در گذشته تنها از بیسوکس خالص به عنوان موم در ترکیب رژ استفاده می‌شد، اما امروزه از کارنائوبا نیز در ترکیب آن استفاده می‌شود. هرچند کارنائوبا گرانتر است اما به این علت که دمای ذوب بالاتری دارد، رژلب در دماهای بالاتر نیز بدون تغییر حالت باقی می‌ماند.

رژ لب ساویز

اگر برای مراسم خاصی به دنبال رژ لب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رژ لب‌ها با ماندگاری بالا است تا با خیال راحت نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید. توجه داشته باشید برای پاک کردن این رژ لب ها نیاز به پاک کننده‌های مخصوص دارید. رنگ‌های رژ لب پر رنگ‌ مانند قرمز می‌‌تواند به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری دهد و از آنجایی که استفاده از رژ لب به عنوان بخشی از مهم‌ترین مراحل آرایش ا‌ست، بلافاصله پس از استفاده احساس جذابیت را در شما ایجاد می‌شود.