دسته‌ها
اخبار

قیمت پالیگان MATIC نمودار و قیمت لحظه ای ارز ماتیک پالیگان پول نو

در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است.

  • از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید.
  • در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد.
  • عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود.
  • در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است.
  • باتوجه به تحریم کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی و خطرات مرتبط با بلوکه شدن دارایی‌ها، پیشنهاد می‌شود ارز متیک را از یک صرافی معتبر داخلی مانند والکس با خیال راحت و با قیمت جهانی خریداری کنید.

پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند. طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است.

خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.

عملکرد چشمگیر لایت کوین در میان زمستان سرد رمزارزها!

امکان کسب رایگان توکن متیک از روش‌هایی همچون Airdrop و شرکت در سایت‌هایی مثل Faucet امکان‌پذیر است. افرادی که تمایل به کسب رایگان ارز متیک دارند، باید وقت قابل توجهی را در این سایت‌ها بگذارنند. قابلیت ایجاد ارتباط بین شبکه اتریوم و سایر سیستم‌های بلاک چین فراهم می‌شود.

این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است. حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. ارز ماتیک روی بسترهای ERC-20 و , Polygon,BEP-20, Solana راه اندازی شده و به ترتیب کیف پول های زیر بهترین کیف پول برای نگهداری آن است.

هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است. جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.

ماتیک (MATIC)

این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد. ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند. همانطور که گفتیم ارزدیجیتال ماتیک Matic توکن پلتفرم polygon می باشد. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است.

ارزدیجیتال ماتیک Matic چیست؟

علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.

در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید.

از توکن‌های پالیگان برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های این شبکه و همچنین برای تایید تراکنش‌های آن از روش اثبات سهام استفاده می‌شود. واقعیت اینه که در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به این بازار و جذب نشدن بهش ممکنه پشیمانی و حسرت در آینده رو در پی داشته باشه. علی الخصوص وقتی که رشد چند برابری یک سری از ارز های دیجیتال رو میبینیم و هر روز شاهد فراگیری و اقبال بیشتر به این حوزه میشیم. توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید. مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه.