دسته‌ها
اخبار

قیمت و خرید ارز دیجیتال متیک یا ماتیکMATIC- صرافی آنلاین اکسبیتو

برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند. پشتیبانی کیف پول اتومیک والت از تعداد زیادی ارز باعث شده این کیف پول به یک کیف پول برتر تبدیل شود.از دیگر ویژپگی های این کیف پول رابط کاربری اسان و چند امضایی بودن است که باعث شده تا امنیت بالایی را داشته باشد. ارز MATIC در تعداد محدودی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی لیست شده است. صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود.

با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، پالی گان به یک سیستم غیر متمرکز با برخورداری از دو لایه بلاک چین تبدیل خواهد شد. این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید.

  • پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است.
  • اگرچه پلتفرم پالیگان چشم انداز ارائه شده توسط Matic Network را به طور چشمگیری گسترش داده است، اما همچنان از همان توکن ماتیک استفاده می‌کند.
  • پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند.
  • در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود.

در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند.

اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد. همه صرافی‌ها برای تراکنش‌های شما کارمزد در نظر می‌گیرند، اما در صرافی اکسبیتو تلاش بر این است تا با در نظر گرفتن کمترین کارمزد و بالاترین امنیت، تجره معاملاتی خوبی را در بازار ارزهای دیجیتال برای شما فراهم کند. بعد از گذشت زمان و با افزایش تعداد معاملات، شما از اعتبارات ویژه‌ای در صرافی آنلاین اکسبیتو برخوردار خواهید شد. این ارز دیجیتال به کاربران شبکه پالیگان این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌های غیرمتمرکز دیگر تعامل و همکاری داشته باشند. کاربران و سرمایه‌ گذاران با استفاده از ماتیک حق رأی در شبکه پالیگان را به دست می‌آورند؛ یعنی می‌توانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند و به بهبود شبکه پالیگان کمک کنند. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل والکس از اپ استورهای معتبر، برنامه را اجرا کنید. بعد از ثبت نام و احراز هویت با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، وارد بخش بازارها شوید. پس از انتخاب بازار MATIC و بررسی قیمت‌های لحظه‌ای مطابق با بازارهای جهانی، می‌توانید سفارش خرید متیک را با پایه ریالی یا دلاری ثبت کنید. ارز دیجیتال پالی گان قصد دارد هم مقیاس پذیری در بلاکچین را افزایش دهد و هم مشکل عدم همکاری متقابل بین شبکه‌های بلاکچین را حل کند. اگر موفق به انجام این دو هدف شود می‌تواند پیشرفت بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایجاد کند. در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد.

ویژگی‌های مهم متیک

این پروژه بر کاهش پیچیدگی های مقیاس پذیری و تراکنش های فوری متمرکز است. پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود. این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود. از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد.

تغییر رمز عبور

تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است. پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است. شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد.

برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید. گمانه زنی، به عنوان یک راهکار لایه دوم با استفاده از شبکه اعتبارسنج های اثبات سهام، بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم پالی گان است. اعتبارسنجان در این شبکه، توکن های MATIC خود را به عنوان وثیقه قرار داده تا به بخشی از مکانیزم اجماع PoS تبدیل شوند و در ازای آن توکن MATIC دریافت کنند. آن دسته از اعضای این شبکه که مایل نیستند اعتبارسنج شوند، می توانند توکن های خود را به اعتبارسنج دیگری سپرده و به این طریق در روند استیکینگ آنها شرکت و پاداش کسب کنند.