دسته‌ها
اخبار

قیمت لحظه ای پالی گان ماتیک + نمودار قیمت ️ آذر 1401

همچنین خرید و فروش ارز MATIC در صرافی والکس نسبت به سایر معاملات مالی سنتی، بسیار کم هزینه است. کافیست با وارد کردن آدرس کیف پول متیک والکس در ولت شخصی خود، میزان ارز مدنظرتان را به والکس انتقال داده و آن را در بازار MATIC والکس بفروشید. شما همچنین می‌توانید برای آن مقدار ارز متیک که قبلاً از والکس خریداری کرده‌‌اید و کماکان در کیف پول این صرافیست، سفارش فروش ثبت کنید و آن را در والکس بفروشید.

  • فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید.
  • فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد.
  • راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است.
  • پلتفرم پالی گان از جمله پلتفرم هایی می باشد که هدف آن افزایش مقیاس پذیری می باشد.

صرافی ارزدیجیتال وویجر VGX وویجر یک پلتفرم دارایی دیجیتال است که به کاربران تا 12 درصد پاداش سالانه ارائه می دهد. این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت ماتیک پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند. این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند. پلتفرم پالی گان Polygon بسیاری از مشکلات مقیاس‌پذیری را حل کرده است. پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید.

متیک

رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد. این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند. ناگفته نماند که تیم توسعه‌ دهنده پالی گان محدود به این سه نفر نیست و این سه، به‌عنوان رهبر تیم توسعه ‌دهنده پالیگان فعالیت می‌کنند.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ماتیک

کیف پول های فروش به سرمایکس یک بار مصرف است و با هر بار درخواست فروش تغییر می کند. برای هر درخواست فروش حتما مراحل را از ابتدا طی نموده و کیف پول جدید دریافت کنید. آدرس دریافت شما باید مربوط به شبکه ای باشد که انتخاب نموده اید.مسئولیت ارسال روی شبکه نادرست بر عهده خریدار میباشد.

پالیگان یا ماتیک چیست؟

فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید. © کپی رایت 1401 | تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت، متعلق به پلتفرم دانش‌بنیان مبادله ارز های دیجیتال اکسبیتو می‌باشد.

در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . با هدف افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش فارسی زبانان عزیز، کلیه خدمات آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی و متوسطه رایگان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوای این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی پینگی یک ایمیل معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید.