دسته‌ها
اخبار

قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-ماتیک فور یو | آرایشی

همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. کارآفرینی و افزایش منابع درآمد داخلی و حس دلنشین کسب درآمد در قالب پول الکترونیک و ارزهای دیجیتال را با ما تجربه کنید. “پی ام ایکس چنج” هم‌پای همیشگی کاربران بوده و بدون محدودیت‌های بین‌المللی، سرویس‌دهنده تمامی فعالیت‌های ارزی شما عزیزان خواهد بود. این مجموعه هیچ‌گونه دخالتی در امور خرید و فروش و اعلام نرخ ارزهای فیزیکی نداشته و نخواهد داشت. مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال اپتوس اپتوس که به عنوان یک بلاک چین لایه 1 عمل می کند، با در نظر گرفتن Web3.0 ساخته شده است.

  • در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید .
  • این شبکه توسط جینت کانانی ، سندیپ نیوال و آنوراگ آرجون ، دو توسعه‌دهنده بلاک‌چین و یک مشاور کسب‌وکار، ساخته شد.
  • پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است.
  • اگر فردی بخواهد در اتریوم، از قابلیت‌ها و سرعت پالیگان استفاده کند، توکن‌های خود را با استفاده از یک قرارداد هوشمند در شبکه قفل می‌کند.

در اواخر سال 2023 و شروع سال 2024، میتوان انتظار داشت با شروع Halving بیت کوین، بازار ارز دیجیتال پس از گذشت از یک زمستان نزولی وارد بولرانی جدید شود. Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal در سال 2017 موفق به بنیان گذاری پروژه Matic Network شدند که با گذشت زمان نام آن را به Polygon تغییر داده اند. به وسیله سابقه درخشان بنیان گذاران ارز متیک در کمپانی WalletConnect و همچنین توسعه موتور اتریوم توانستند در سال 2019 با موفقیت و به صورت رسمی، ارز دیجیتال متیک را به بازار ارز دیجیتال عرضه کنند.

بازار و قیمت پالی گان

عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد. در واقع، اگر اتریوم به هر دلیلی دچار مشکل شود، رمز ارز ماتیک نیز به دنبال آن ارزش خود را از دست خواهد داد. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید . چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد.

نمودار قیمت پالی‌گان (ماتیک) (MATIC)

بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن. پس برای خرید MATIC پیگیر اخبار فاندامنتال این ارز باشید و با اطلاعات و دانش کافی اقدام کنید. نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است.

چرا قیمت ارز ماتیک رشد می کند؟

تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است.

توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. پیشنهاد ما برای خرید یا فروش Polygon یا هر ارز دیجیتال دیگه معامله در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجتال هستش، چرا که این صرافی ها تایید شده و قانونی هستن و اگر مشکلی پیش اومد امکان پیگیری وجود داره. البته این امکان پیگیری که گفتیم فقط برای صرافی های داخل ایران صدق میکنه و صرافی های خارجی مثل بایننس خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمیدن و در صورت اینکه متوجه ایرانی بودن کاربر بشن خطر مسدود شدن حساب کاربری وجود داره.