دسته‌ها
اخبار

قیمت , خرید و نقد رژ لب جامد با تخفیف فوق العاده از سانیمو

تمامی کالاهای این فروشگاه از مبادی قانونی وارد کشور می شود… فقط یک بار غلطاندن قلم رژ در رنگ داخل بطری آن برای لب هایتان کافیست. حتی بهتر است کمی فرچه را به دور بطری ان بکشید تا مقدار رژ لب مایع بیرون آمده کمتر شود. زیرا این محصول تاثیر زیادی داشته و مقدار زیاد آن ارایشتان را خراب می کند.

  • رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است.
  • این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی مادام فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • اگر رنگ پوست روشنی دارید ، می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید.
  • بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه.

• از رژ لب‌هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما همخوانی دارد. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

افرادی که دارای چهره گندمی و سبزه هستند می توانند چهره خود را با رژهای مسی، قهوه ای و آجری جذاب تر سازند. افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند.

رژ لب جامد مغذی Rich Color شماره 06 نوت

در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت. مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول و وسیله آرایشی، موارد گفته شده در بالا است. حال در بسیاری از آنها از موادی چون ویتامین E – بابونه – روغن آفتابگردان و … نیز استفاده می شود، که زیاد رایج نیست. اگر رژ لب مناسبی با رنگ صورت و پوست خود انتخاب کنید، شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند. رژلب‌ها شخصیت درونی شما را نشان می‌دهند و رنگ‌ها و بافت رژ لبی که استفاده می‌کنید ویژگی‌های فردی شما را نشان می‌دهد.

رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند شماره SL04 مای – دارای تنوع رنگ

رژ لب های مات در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند و به خصوص مورد علاقه جوانان قرار گرفته اند. این رژ لب ها در قالب رژ مدادی و در رنگ های متنوع و جذاب به فروش می رسند. شما می توانید انواع رژ لب مات را از سایت میس و مستر خریداری کنید. رژلب جامد پرکاربردترین نوع رژ لب است و به آسانی می توان از آن استفاده کرد. مالیدن رژ لب مایع و استفاده از ان کمی از انواع جامد و مدادی سخت تر است و ممکن است بسیار وقت شما را تلف کرده و یا شاید هم آرایش صورتتان را به کل خراب کند.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Satin Luxe شماره 12

دقت داشته باشید که هرچه مرغوبیت موم استفاده شه بیشتر باشد قیمت رژ لب مایع بالاتر می رود. امروزه صدها طیف رنگی رژ لب در بازار وجود دارد که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید چطور باید مناسب ترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید تا با تکمیل آرایش، زیبایی تان چندین برابر افزایش یابد. یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.