دسته‌ها
اخبار

صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر-ماتیک فور یو | آرایشی

فرم صورت در انواع مختلفی قرار داد که صورت گرد هم جزو یکی از آن هاست. صورت گرد و مربعی در یک خانواده قرار می گیرند و گاها افراد در تشخیص آن اشتباه می کنند. در فرم صورت مربعی فک فرد زاویه فک دارد و در دو طرف صورت گوشه های فک مشخص هستند. اما در فرم صورت گرد شما هیچ زاویه ای در صورتتان ندارید و چهره تان درست مانند شکل دایره بدون گوشه است. اگر جلوی آینه بایستید و دور تا دور صورت خود را ماژیک بکشید می توانید شکل هندسی دقیق آن را در بیاورید.

  • فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.
  • هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید.
  • ابروهای زاویه دار یا مدل هایی که رو به بالا انحنا داشته باشند صورت را باز و کشیده تر نشان می دهند.
  • در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید.
  • اگر پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه قبل از آن پرایمر زده باشید، ممکن است آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود.

برای این کار بهتر است از مدل ابروی پهن استفاده کنید؛ چرا که ابروی باریک صورت شما را بازتر و پر تر نشان می دهد. مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند. در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد. بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم.

تا حد امکان افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند نباید ابروهایشان را باریک و کوتاه کنند. بهترین حالت ابرو برای صورت های لاغر، ابروهای پهن و کشید و بلند می باشد. ساده دخترانه ندارد و تا حد امکان باید مژه ها حالت طبیعی داشته باشند.

پس فراموش نکنید که آرایش خود را از این قسمت هم پاک کنید. بسته به نحوه پاک کردن آرایش صورتتان، ممکن است کمی از موهایتان خیس شود، اما این ارزش را دارد که ریشه‌ی موهایتان کاملاً تمیز شود. تحقیقات نشان می‌دهد که آلودگی هوا احتمال ایجاد آکنه را افزایش و عملکرد پوست را در حفظ رطوبت کاهش می‌دهد.

بهترین برندهای لوازم آرایش ترکیه ای بهترین مارک ها

اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

آرایش صورت دلقک‌‌مانند ممنوع

هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید. ساده زدن پودر فیکس یا تثبیت کننده است که با گرفتن چربی اضافه پوست به ماندگاری آرایش شما کمک می کند و پوست شما را مات می کند. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید.

گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.

مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.