دسته‌ها
اخبار

صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید. با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید.

  • شما می‌توانید با استفاده از انگشتان، براش کانسیلر یا اسفنج، این کار را انجام دهید.
  • البته باید توجه کنید که ریملی با فرمولاسیون مناسب تهیه کنید.
  • اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید.
  • اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است.

استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است. برای حذف کردن کک و مک روی صورت باید با آرایش صورت کک و مکی آشنایی داشته باشید و در ادامه این نوع آرایش را برای شما بررسی می… آرایش صورت شیشه ای از زمان های قدیم تا کنون در میان مردم رواج داشته است و امروز قصد داریم شما را با این نوع آرایش برای شما آشنا… در این مدل از آرایش، از استایل کلاسیک پیروی شده است. برای نگه داری از صورت و موهای خود هزینه کنید و وقت بگذارید و با استفاده از مواد خوراکی مو هایتان را تقویت و به رشد و دوام آن ها برسید. ماسک مو و صورت در بازار زیاد بوده توصیه می شود در این امر مطالعه داشته باشید و همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنید.

اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید. استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود.

تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند. در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید.

تینت لب چیست و بهترین‌ برند تینت لب کدام است؟

انتهای این خط را به خط چشمی که کشیده اید وصل نمایید تا به شکل یک مثلث در آید. با سایه بالای پلک خود را بپوشانید تا چین و چروک های پشت چشم شما دیده نشود. رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد.

قرمز کردن لب ها با روش های خانگی

اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید.

برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید. روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید. رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است.

انواع کانسیلر + آموزش استفاده

برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد.