دسته‌ها
اخبار

صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

همه بانوان در طول زندگی خود از محصولات آرایشی استفاده کرده و روی صورت خود آرایش انجام داده‌اند. همه آن‌ها بر این موضوع آگاه هستند که برخی اقلام در… اگر علاقمندید تا پوست برنزه ای داشته باشید با استفاده از اسپری برنزه کننده می توانید این کار را انجام دهید که نسبت به آفتاب گرفتن روش جدیدتری هم… رنگ نگرفتن ابرو می تواند دلایلی داشته باشد که شما از آن ها بی خبر هستید از این رو در ادامه قرار است شما را با آن ها آشنا… بند انداختن صورت از روش های قدیمی و موثر برای پاکسازی صورت از موهای زائد به شمار می رود. برای این که بتوانید ابرو های خود را خط بیندازید بهتر است روش این کار را بلد باشید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه بسیار خوبی را از…

  • از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید.
  • برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.
  • بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند.
  • در بسیاری از موارد پوست لب‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب و شرایط آب‌وهوایی، خشک می‌شود و ترک می‌خورد.
  • مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید.
  • لبها نیز در آرایش عروس دارای غلظت بیشتری نسبت به مدلهای آرایشی دیگر هستند و گاهاً بسته به نوع آرایش لبها نیز گریم می‌شوند.

برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اولین و مهمترین اصلی که باید در رژ گونه زدن به آن توجه کنید، فرم صورتتان است. اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt در چند رنگ ا Schon Smoothing Matt Foundation

برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید.

کرم پودر میبلین Super Stay 24H در چند رنگ ا Maybelline Super Stay Full Coverage Foundation

قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

اگر پوست‌تان چروک‌های ریز و روزنه‌های مشخصی دارد، بهتر است از دو لایه پرایمر استفاده کنید. به این صورت که لایه اول را بزنید، صبر کنید تا پرایمر خشک شود و سپس لایه دوم را بزنید. اگر هم نمی‌خواهید از دو لایه پرایمر استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک لایه دیگر پرایمر را روی ناحیه T صورت‌تان، یعنی بینی و اطراف آن و بین ابروها، بزنید. این ناحیه چرب‌تر بوده و روزنه‌های باز بیشتری دارد و به همین علت ماندگاری آرایش روی این قسمت کمتر است.