دسته‌ها
اخبار

سیم مسی مفتول روکش دار راندنو | fouladgostar

سیم مسی مفتول روکش دار راندنو | fouladgostar

این سیم ها همگی استانداردهای لازم را دریافت کرده و از کیفیت کارخانه مفتول بالایی برخوردار هستند. خرید سیم مفتول با هادی مسی طبق استاندارهای گفته شده در دو سطح مقطع متفاوت تهیه می‌شود. شرکت افلاک خراسان از آخرین تجهیزات روز استفاده می‌کند تا بهترین سیم‌ها و کابل‌ها در اختیار مشتریان قرار داده شود. ساختار سیم مفتول با هادی مسی طبق استاندارد ISIR 3084 توسط این شرکت ساخته و با عایق پی وی سی پوشانده می‌شود.

  • در آخرین مرحله نیز این مفتول توسط دستگاه‌های مخصوص تاب‌گیری و شاخه‌بندی شده و به بازار عرضه می‌گردد.
  • در اصل باید سیم های مسی مفتولی کاملا یکپارچه باشند و هادی موجود در لایه سیم از هم گسسته نشود، از طرفی نیز مدل های رایج این نوع سیم افشان در بازار برای انتقال جریان برق نیست و نباید از آنها در ارسال جریان برق شهری یا کارهای عمومی استفاده کرد.
  • مفتول مسی به مفتولی گفته می شود که یک رشته دارد و جنس آن از آلیاژ مس می باشد.
  • اندازه این میله های مسی از ۰٫۱ میلی متر تا۱۰ میلی متر متغیر است.

اگر علاقه مند به ساخت محصولات رزین، جواهرات و مجسمه دارید، یکی از محصولاتی که حتما باید آن را تهیه کنید، سیم مفتول مسی است. این نوع سیم ها پس از سیم های افشان پرکاربردترین سیم ها در صنعت هستند. سیم مفتول آلومینیومی نیز به بازار عرضه می شود که قیمت آن ها از سیم مسی کمتر است.

سیم مفتول مسی رنگ بسته 32 متری 0/5mm

البرز الکتریک نور یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع سیم و کابل فعالیت می کند. این شرکت از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدا تنها به تولید سیم های افشان می پرداخت. اما امروزه می تواند سیم های مفتولی و انواع کابل را به بازار عرضه کند. سیم های مسی این شرکت تنوع بسیار زیادی دارند و در ولتاژهای 300 الی 500 ولت و گاهاً 750 ولت ساخته می شوند.

مفتول مسی چیست؟ و کاربرد آن

سیم مفتولی روکش دار از یک هادی و یک لایه عایق یا روکش تشکیل شده است. این سیم ها اغلب به صورت یک رشته و در سطح مقطع های مختلفی به بازار عرضه می شوند. سیم های مفتولی مسی در سایزهای 0.5، 0.75، 1، 1.5، 2.5 و … سیم مفتول ضخیم اغلب در محیط های صنعتی و نیروگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین این مسئله در قیمت مفتول مسوار از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب سعی کردیم همه ی آنچه که لازم است در مورد سیم مفتول های مسی بدانید را در احتیارتان قرار دهیم، همچنین سعی کردیم در این مطلب مفصل درمورد ویژگی ها، کاربردها و نکاتی برای خرید این مفتول ها را در اختیارتان قرار دهیم. با توجه به اینکه سیم مفتول های مسی تنها از یک رشته سیم دارند، شکل دادن به آن ها ثبات بیشتری دارد، این ویژگی برای وسایلی که نیاز به شکل دهی دارند بسیار مناسب است.