دسته‌ها
اخبار

زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس

برای تجربه چهره ای متفاوت و زیبا و در عین حال طبیعی، می توانید از خدمات سالن زیبایی شبنم نظیف استفاده کنید. این مجموعه با آخرین متدهای روز دنیا انواع سبک های آرایشی را با بهترین مواد آرایشی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت قبلی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. پس از پاکسازی پوست،از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر پوست سالم و بدون لک دارید، استفاده از کرم ضد آفتاب با رنگ ملایم کفایت می کند.

در این مدل از انواع سبک آرایش و میکاپ، هدف این است که با محصولات مناسب، چین و چروک و لک های صورت را مخفی کرد. این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. این مرحله از آموزش آرایش صورت اختیاری است و به نوع ابروهای شما بستگی دارد. به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید.

  • برای کشیده تر شدن چشم ها از خط چشم های گربه ای و بالدار در کنار مژه های حالت دار و ریمل زده غافل نشوید.
  • اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود.
  • همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است.
  • کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند با ریمل حجیم، فر مژه یا ریمل‌های مصنوعی به آن‌ها برسید، در کل مژه‌ها می‌تواند هر چهره‌ای را منحصر به فرد جلوه دهد. در این صورت می توانید بقیه آرایش خود را خنثی نگه دارید تا تمرکز روی چشمانتان حفظ شود. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

رژ لب زدن خیلی ساده به نظر می رسد اما اگر رژ لبی که انتخاب می کنید ، با آرایش و رنگ پوستتان هماهنگ نباشد ، آرایش شما دیده نخواهد شد و شما زیبا و جذاب به نظر نخواهید رسید. انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید.

سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید. برای طرف دیگر لبتان هم همین کار را تکرار کنید ، یک خط کج از کمان سمت چپ بالای لب تا وسط آن بکشید. از یک موچین تیز و سرکج استفاده کنید و موهای اضافه ابروهایتان را در جهت قوس طبیعی آن بردارید اما هیچ گاه وارد خط ابرو نشوید. برداشتن موهای اضافی برای حالت دادن به ابرو کافی است. برای یافتن کمان ابرو نیز ، یک خط از روی مردمک چشم رد کنید . هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.

۲. از سایه چشم استفاده کنید.

از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. ، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید. رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد. رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد.

مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ (Makeup) در دنیا

در این مقاله مفصلا تمام نکات مربوط به آموزش آرایش صورت را توضیح دادیم و سپاسگزاریم که تا پایان همراه ما بودید. اگر در هر کدام از مراحل گفته شده، سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها پاسخگوی شما همراهان عزیز مجله زیبایی میس و مستر باشیم. اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید.

زمانی که نوبت به آرایش کردن می‌رسد مهم نیست چه سبکی و چه میزان مهارتی دارید، باید دستور کلی آماده سازی و زیر سازی صورت را برای همه به طور یکسان انجام دهید. در زیر ساریسا شما را با یک روش کامل آرایش به صورت گام به گام آشنا می‌کند. د و استفاده از ابزاری چون سایه‌های چشم کاربرد کمتری در آرایش کلاسیک دارند. یکی از روش های هاشور ابرو، قاب ابرو می باشد که مناسب افرادی است که ابرو های آن ها کامل و پر پشت نبوده و یا قاب مناسبی ندارد و قرینه نمی باشد.

تکنیک های مهم برای آرایش تمیز

اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است. در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد. سعی کنید همیشه زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید از یک شستشو کننده مناسب و ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید. بعد از بیدار شدن شما از خواب پوست بدنتان حساس بوده و کثیف نمی باشد. همچنین در شب نیز بهتر است از یک شستشو کننده قوی برای پاک کردن آرایشی قبلی از روی صورت خود استفاده کنید.