دسته‌ها
اخبار

زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس

زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید . توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید.

توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد.

  • ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.
  • از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید.
  • از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید.
  • درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود.

شما می توانید برای این کار از تکنیک های آرایشی جدید استفاده کنید تا آرایش ملایم و شیک داشته باشید.. استفاده از قلم موی بادبزنی می تواند بهتری انتخاب برای پاک کردن پودرهای احتمالی ریخته شده در زیر چشم باشد. پس اگر از پودر سایه یا هر پودر آرایشی زیر چشم ریخته شد، می توانید با کمک قلم موی بادبزنی به راحتی آن را پاک نمایید. از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند.

با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید. در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید.

پنکیک کالیستا مدل Smooth در چند رنگ ا Callista Smooth Compact Powder

از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند. یکی از جذاب ترین و خاص ترین انواع مدل های آرایش دنیا، سبک آرایش و میکاپ هندی است. در این سبک از آرایش، با استفاده از یک کرم پودر مایع که یک درجه روشن تر از رنگ پوست است را بر روی صورت پخش میکنند. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید.

کرم پودر کالیستا مدل مات بادوام در چند رنگ ا Callista Long Lasting And Matt Foundation Cream

در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و… بهتر است تا با توجه به این موارد سبک آرایش دلخواهتان را انتخاب کنید. اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید. استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود.

با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.