دسته‌ها
اخبار

زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس

درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید. اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم اسپری آبرسان روی صورت بزنید. تکنیک های جلوگیری از ریختن ریمل را در این مطلب برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این روش ها آرایشی پایدار تر داشته… داشتن آرایشی طبیعی و زیبا یک خواسته ی جدایی ناپذیر هر دختر خانم جوان و خوش سلیقه امروزی است. این سبک آرایش صورت بیشتر مناسب عروس و مجالس مهم و خاص است. آرایش براق میتواند یک ظاهر کاملا ساده را پرفکت و خیره کننده سازد.

  • آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد.
  • اما از سبک های مختلفی با توجه به شرایط و موقعیت، بهره گرفته شود.
  • اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.
  • روش سوم توجه به بافت رنگ و بوی محصول آرایشی می باشد.

کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید. با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید. کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند.

همه چیز در مورد پرایمر آرایشی

برای کشیدن خط چشم ابتدا زیر استخوان ابرو را هایلات کنید و از سایه های درخشان و ملایم استفاده کنید. افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.

روش های شستن براش  آرایشی

پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند. علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند. در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم. اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید.

با کرم پودر آشنا شوید

دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. قبل از استفاده از سایه چشم مقداری پرایمر پلک یا پنکیک روی پلک خود بزنید. با این کار علاوه بر اینکه سبب افزایش ماندگای سایه خود می‌شوید، از پخش شدن سایه نیز جلوگیری می‌شود.