دسته‌ها
اخبار

رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-ماتیک فور یو | آرایشی

این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود. استفاده از مطالب فروشگاه زیبارو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. اکثر رژلب ها به دلیل داشتن آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت آبرسانی و نرم کردن لب را دارند.

  • دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و …
  • بالم باعث تغذیه لب شده و از خشک و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.
  • در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد.

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. برند Etude House ساخت كره قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه رنگ جذاب دارای رایحه دلپذیر و مطبوع دارای بافت مایع با ماندگاری بالا قابل استفاده هم برای آرایش‌های روزانه سبک و هم آرایش غلیظ به خوبی پخش و محو می شود… شما باید رنگ رژ لب را زمان خرید بر روی دست خود امتحان کنید زیرا در این صورت می توانید از ترکیب رنگ رژ لب با رنگ پوست خود اطمینان حاصل کنید؛ در صورتی که شما قصد برنزه کردن پوستتان را دارید، بعد از برنزه کردن پوستتان، رژلب مورد نظر خود را تهیه کنید. بسیاری از خانم ها برای تکمیل آرایش چهره خود از این رژ لب استفاده می کنند؛ برند لورآل لوازم آرایشی مختلف و باکیفیتی تولید می کند که این رژ لب جزء آن ها می باشد؛ این برند در تلاش است رضایت مصرف کنندگان خود را به طور کامل جلب نمایند.

مایع

رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد.

رژ لب مایع یورن مدل La forme

یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است. رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید.

استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود. این در حالی است که رژ لب های اصل و فاقد سرب سلامت لب را به خطر نمی اندازند. این محصول هم رنگ زیبا به لب ها می دهد هم یک آبرسان مناسب برای لب ها به حساب می آید. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید.