دسته‌ها
اخبار

رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-ماتیک فور یو | آرایشی

اگر بخواهید که لبتان کوچکتر به نظر برسد، با استفاده از مداد، در قسمت داخلی لب خط بکشید. با این کار محدوده لب را مشخص می‌کنید و مانع از مالیدن رژ بر روی پوست اطراف می‌شوید. شما مجبور نیستید این مرحله را انجام دهید اما این کار می‌تواند شکل نهایی را مشخص کرده و رژ را در محدوده مشخص نگه دارد. برای این کار مداد را بر روی قسمت میانی لب بالایی قرار داده و به آرامی آن را به دو گوشه هدایت کنید. بهتر است که از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لبتان برای آرایش استفاده کنید.

  • استفاده از رژ لب می تواند به طرز چشمگیری حتی بر روی حالات روحی شما نیز تاثیر بگذارد و باعث شود احساس جذابیت، حرفه‌ای بودن و خلاق بودن داشته باشید.
  • زنونه با ارایه محصولات اورجینال آرایشی و بهداشتی سعی دارد تا هر بیشتر لذت یک خرید اینترنتی را به مشتریان خود هدیه دهد.
  • به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد.
  • این پالت‌ها در واقع رژ لب‌های فشرده شده‌ای هستند که با براش‌های مخصوص می‌توانید حتی به عنوان رژ گونه نیز از آن استفاده کنید.

رژ لب ها شخصیت درونی شما را نشان می دهند و رنگ ها و بافت رژلبی که استفاده می کنید بیانگر ویژگی های فردی شما هستند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

رژلب مات و بادوام پیور کالر بی یو شماره 218

برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم. این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است.

رژ لب لانگ ورینگ رنگ L14-گلبهی تیره فلورمار

فروشگاه زنونه از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نموده و با هدف ایجاد حس ارزشمندی و افزایش اعتماد به نفس در بانوان سعی دارد خدمات فراوانی برای بانوان ایران زمین فراهم کند. زنونه با ارایه محصولات اورجینال آرایشی و بهداشتی سعی دارد تا هر بیشتر لذت یک خرید اینترنتی را به مشتریان خود هدیه دهد. تمامی محصولات موجود در زنونه از مبادی رسمی و قانونی تهیه شده و زنونه بررسی دقیقی در مورد اصالت کالا ها انجام میدهد ، بهمین خاطر محصولات غیر اورجینال در زنونه بفروش نمیرسد. رژلب مخملی بافتی مات داره و می‌تونه گزینه‌ای مناسب برای لب‌های باریک و معمولی باشه چراکه حجم زیبایی به این مدل لب‌ها می‌ده که البته باید برای حصول نتیجه مناسب از برندهای معتبر و اورجینال استفاده کنید که در سایت روژا می‌تونید با خیالی راحت و آسوده اون‌ها رو خریداری کنید. برای خرید اینترنتی مداد لب و یا رژ لب می‌توانید با استفاده از کد رنگ، به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M61

این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید. به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد.

از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید. بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند. در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند. استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است.

رنگ‌های صورتی، عسلی، هلویی و بژ بهترین انتخاب برای پوست خیلی روشن هستند. بهترین رنگ برای پوست متوسط بنفش کمرنگ، کاراملی، قرمز روشن، بادامی و هلویی هستند. رنگ‌های قرمز خالص و شرابی، صورتی تیره، بنفش، قهوه ای و بادامی بهترین رژ لب برای پوست سبزه و گندمی هستند. رنگ‌های عنابی، قرمز شرابی، فوکسی (فوشیا) و بژ بهترین رنگ برای پوست سبزه هستند. انواع زیادی از رژلب‌ها وجود دارند که انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند کاری بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد. آن‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی نظیر نوع بافت، رنگ و نیز بر اساس روش‌های اعمال آن‌ها دسته بندی کرد.