دسته‌ها
اخبار

رژ لب جامد مادام شاپ-ماتیک فور یو | آرایشی

باید زمان خرید به تاریخ انقضای رژ لب توجه کنید زیرا رژ لب هایی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد، کمترین ضرر به شما می رسانند؛ از این رو بهتر است رژ لبی که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن مانده خریداری کنید. مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. در اغلب اوقات از ترکیبات حیواتی برای ایجاد رنگ‌های مورد نظر استفاده می‌شود (به خصوص کارماین که غنی از رنگ قرمز است). رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.

رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. رژ لب های مات ماندگاری و پوشش بالایی دارند اما استفاده زیاد آن باعث خشکی لب می شود و حتما سعی کنید از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر رژ لب مناسب چهره و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید، شمارا زیباتر و جذاب تر نشان می دهد.

  • هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.
  • برای استفاده از این محصول در مجالس مهم می‌توانید مدل 24 ساعته را انتخاب کنید که دوام بسیار بالایی دارد.
  • امروزه رنگ‌های مختلف رژ لب، از رنگ‌های نود و طبیعی گرفته تا گزینه‌های تندتر مانند زرد یا سبز، واقعاً به نمادی از خودنمایی تبدیل شده‌اند!
  • این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود.

بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بروید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. شناخت ویژگی‌ها و کارایی هر مدل به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیازتان انتخاب خوبی داشته باشید. رژلب‌های کرمی معمولاً در پالت‌هایی که حاوی چندین رنگ هستند عرضه می‌شوند و دارای بافتی نرم و خیس می‌باشند. هرچند درون پالت‌های آن اپلیکاتور وجود دارد، اما بیشتر زنان آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود روی صورت می‌مالند زیرا راحت تر و سریع تر است.

زدن بالم را از قسم v شکل وسط لب بالایی شروع کرده و به سمت گوشه لبها ادامه دهید. اگر هنوز احساس سنگینی داشتید، به کمک دستمال کاغذی مقدار اضافه بالم را از روی پوست پاک کنید. این محصول با تشکیل یک لایه محافظ از لبتان در برابر عوامل خارجی مانند سرما و باد محافظت می‌کند. حتی اگر با مشکلاتی مانند ترک و یا خشکی آن روبرو باشید نیز یک رژ خوب می‌تواند باعث ترمیم و بهبود آن گردد.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 30

باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند. رژ لب لوسمنت مواد مغذی بسیار زیادی دارد که وجود هر یک از آن ها در این رژ لب جامد، سبب افزایش مدت زمان ماندگاری آن بر روی لب می شود؛ در نهایت این رژ لب می تواند لب ها را به خوبی پوشش دهد و ظاهری کاملا مات و جذاب ایجاد کند. علاوه بر این، نظرات دیگر کاربران می‌تواند در انتخاب رنگ یا مدل به شما کمک کند. بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L54

را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. حتی اگر از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید، استفاده از یک رژ لب ساده و ریمل زدن می‌تواند به چهره‌تان شادابی و نشاط زیادی منتقل کند؛ بنابراین داشتن یک یا چند رنگ رژ لب برای استفاده روزمره یا استفاده در موقعیت‌های خاص ضروری است. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید.

این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود. استفاده از مطالب فروشگاه زیبارو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. اکثر رژلب ها به دلیل داشتن آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت آبرسانی و نرم کردن لب را دارند.

به همراه یک بشقاب فلزی، براش دوسر و لیسک قابل استفاده برای آرایش ملایم و غلیظ میزان پیگمنت و رنگدانه‌های بسیار زیاد دارای رنگ‌هایی متنوع امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد رنگ جدید مشابه پالت رژلب آناستازیا حاوی هجده رنگ… دارای مرطوب کننده سبک روی لب قابل استفاده به عنوان برق لب روي رژ هاي ديگر تشکیل شده از مواد طبیعی حالتی براق و شاداب كه لب ها را حجيم تر نشان ميدهد ماندگاری بالا طراحی خاص و زیبا کاربردی بسیار مناسب فصل بهار و… هرچند رژلب می‌تواند باعث زیباتر شدن شما شود اما روش درست استفاده از آن نیز بسیار اهمیت دارد. اگر از آن به درستی استفاده نکنید می‌تواند ظاهری نا صاف داشته باشد، بر روی پوست اطراف پخش شود و اینکه خیلی زود پاک گردد. ما در ادامه نحوه استفاده درست از رژ لب را به شما آموزش می‌دهیم تا همانند یک حرفه ای از آن استفاده کنید. برند مای دارای دو رژلب مایع لومینوس در 5 رنگ و پرفکشن مت در 12 رنگ با ماندگاری طولانی است.