دسته‌ها
اخبار

رژ لب جامد فروشگاه اینترنتی ویترین فروشگاه اینترنتی ویترین-ماتیک فور یو | آرایشی

این مدل معمولا بافت نرم و مات دارد و از ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد.

  • رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز رژ لب مایع با دوام گلدن رز، با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی می باشد.
  • طبق گفته بهترین دکتر پوست در تهران، سعی کنید از خرید رژ لب های تقلبی پرهیز نمایید زیرا در صورت خرید این نوع رژ لب ها، احتمال بروز حساسیت و عفونت پوست و چشم، خارش، زخم، التهاب پوستی افزایش می یابد.
  • تضمين اصلات تمام محصولات قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه رنگ جذاب گل‌های رز دارای رایحه دلپذیر و مطبوع دارای بافت مایع با ماندگاری بالا قابل استفاده هم برای آرایش‌های روزانه سبک و هم آرایش غلیظ به خوبی پخش و محو…
  • شما می‌توانید این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا به مقدار ماتی مورد نظر خود برسید.

رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی رژ لب‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در نوع و رنگ خود دارند.

رژلب جامد ریلی می مک

این مدل به دلیل ترکیب مغذی و مرطوب کننده ای که دارند، یکی از انتخاب‌های خوب برای افراد با پوست خشک هستند. این نوع رژها به دلیل روغن زیادی که در ترکیب خود دارند، علاوه بر اینکه ظاهری درخشان و براق می‌دهند، دارای بافتی بسیار سبک نیز هستند. هرچند رژلب‌های ساتنی و حریری ماندگاری خوبی دارند اما مقدار زیاد روغن در آن‌ها سبب می‌شود در طول روز نیاز به تمدید دوباره پیدا کنند.

رنگدانه

ترکیبات اصلی ساخت انواع رژلب در طول زمان خیلی تغییر نکرده است، که البته اتفاقی نادر در صنعت ساخت لوازم آرایشی است. تنها تفاوت آن نسبت به گذشته این است که امروزه به جای استفاده از تنها یک نوع موم، روغن و یا نرم کننده، چندین نوع از آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند. رژ لب مدادی (چابی) بلک دایموند در 8 رنگ تنها رژلب مدادی مای است که با بافتی سبک و ماندگاری بالا، زیبایی و سلامتی را همراه لب شما می‌کند. این رژلب روی لب شما ایجاد خشکی نکرده و حس نرمی و لطافت را به آن می‌بخشد.

در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند. استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید.

در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود.

همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. در انواع لوازم آرایش لب بهتر است به دنبال برندهای معتبر و شناخته شده باشید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. محصولات اصل هیچ آسیبی برای پوست نداشته و از بروز حساسیت‌ها جلوگیری می‌کنند. رژلب‌های اورجینال بافت بسیار خوبی دارند و بوی آن‌ها کاملا مطلوب است، برخلاف آن محصولات تقلبی بوی بسیار زننده‌ای دارند. مهمترین و برترین ویژگی‌ رژ لب های مای استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید فرمولاسیون روز اروپا با قیمت بسیار مناسب است.

یکی از مزیت‌های این نوع رژ لب آن است که می‌توانید به عنوان خط لب نیز از آن استفاده کنید. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید. اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود.

رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است. البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. رژ لب مایع مات بادوام گلدن رز رژ لب مایع با دوام گلدن رز، با کیفیت، ماندگار و بسیار غنی می باشد. این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند.