دسته‌ها
اخبار

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 312 5 گرمی

این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است. یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است. رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند.

همانطور که می دانید در هنگام آرایش، زدن رژ لب زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد و از اینرو به عنوان یکی از ابزارهای آرایشی بسیار پرکاربرد به حساب می آید. همچنین رنگی که رژ به لب ها می دهد در چهره خانم ها تغییر بسیار زیادی ایجاد می کند به طوری که اگر در آرایش از این محصول آرایشی استفاده نشود، آرایش عملا جذابیت خود را از دست می دهد. بالم لب نوع پماد یا موم حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده است که باعث آب رسانی به لب‌ها می‌شود. بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. بالم لب خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست لب را دارد، باید روزانه و به طور منظم استفاده شود و اغلب بدون رنگ است. اما رژ لب ها اکثرا دارای رنگ های متنوع هستند و بعضی از آنها خاصیت آبرسانی دارند و بعضی ها خیر.

  • رژ لب ماژیکی که همان رژ مایع می باشد برای افراد کم تجربه راحت تر است.
  • رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد.
  • اما رژ لب های مایع مخملی، مقرون به صرفه تر و دارای ماندگاری بالاتری می باشد.
  • این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.

تقریبا همه رژ لب ها چه مایع، چه رژ لب جامد، چه براق و چه مات از موادی که در این پاراگراف ذکر می شود ساخته می شوند و فرمولاسیون مشابهی دارند. با این تفاوت که ممکن است درصد استفاده از این مواد در برخی از آنها کمتر و در برخی بیشتر باشد. رژ لب های جامد مخملی، ظاهری مجلسی تر دارد و حجم لب را بیش تر می کند. اما رژ لب های مایع مخملی، مقرون به صرفه تر و دارای ماندگاری بالاتری می باشد. ما برای راحتی انتخاب شما، در ادامه بهترین مارک رژ لب مخملی را معرفی خواهیم کرد.

برند لورال (L’Oreal)

برای روشن تر کردن و براق تر کردن و همچنین کمی مرطوب کردن ان می توانید از برق لب نیز استفاده نمایید. در موارد خاص که به دنبال رنگ های خیلی خاص هستند نمی توانید از آنها استفاده کنید. • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. از نوجوانی علاقه بسیار زیاد به لوازم آرایشی باعث شد تا مسیر زندگی من تغییر کند. در دوران دانشجویی تصمیم گرفتم به وسیله یکی از دوستانم از کشور آلمان، برای یک سری از مشتریان خاص لوازم آرایشی تهیه کنم. بعد از گذشت مدتی ایده هیوا که در آن زمان برایم مثل یک رویا بود شکل گرفت و فروشگاه ما در سال 2016 با دو نفر نیروی با انگیزه به وجود آمد.

استفاده از این محصول در شکل رژ لب ماژیکی راحت تر است و برای طراحی لب هم به سهولت مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند.

رژ لب مایع اف بی F&B پک شش عددی

با خرید از فروشگاه اینترنتی میس و مستر دیگر نگرانی بابت اصل بودن کالا و قیمت ها ندارید و می توانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، انواع رژ لب اصل و اورجینال برندهای مختلفی نظیر اسنس، این لی، بلور دیزاین، بورژوا، دوسه، شون، فارماسی، کالیستا، گلدن رز، مای و… زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید. هم چنین تنوع رژ لب های مخملی موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آسان تر تصمیم بگیرید. همچنین نحوه انتخاب صحیح و اصولی رنگ رژ را بیان کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M31

لب های شما رنگ رنگ رژ لب را حفظ می کند اگر از بهترین رژ لب و یا بهترین رژ لب مات با رژ لب مات مایع استفاده کنید. با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، فروشگاه اینترنتی زیبارو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی تاسیس گردیده است. هدف اصلی ما جلب رضایت شما می‌باشد و برای نیل به این هدف، محصولات اورجینال و‌ با‌کیفیت را از معتبرترین منابع تامین کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم. امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید. ما در فروشگاه اینترنتی سانیمو برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و … را موجود نموده ایم و شما میتوانید محصولات این برندها را بصورت اصل و اورجینال در سایت قرار داده میشود.