دسته‌ها
اخبار

رژ لب جامد ام‌ان‌دی شماره 312 5 گرمی

هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. رژ لب ماژیکی در واقع همان رژ لب مایع است با این تفاوت که این بار در بسته بندی جدیدی ارائه شده است.

  • اگر پوست شما رنگ سرد دارد، پیشنهاد می شود از پایه های رنگی آبی استفاده کنید.
  • رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده.
  • این محصول توجه تمام زنان جذاب جهان را به خود جلب کرده است؛ تا جایی که استفاده از رژ لب، یکی از ضروری ترین بخش های آرایش است.

استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. بهتر است که قبل از استفاده از رژ، بالم لب بزنید و با ایجاد بافتی مرطوب به حفظ سلامت پوست لب کمک کنید. رژ لب های انواع برندهای معتبر را می توانید با ضمانت اصالت از سایت سفیر تهیه نمایید. رژ لب جامد استیکی به نوعی از رژهای بسیار طرفدار گفته می شود که دارای بسته بندی های فلزی و پلاستیکی هستند. رژهای مات معمولا از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و نوع براق نیز با رطوبت رسانی بالا از خشکی لب ها جلوگیری می کنند. رژ لب یا به قول قدیمی ها ماتیک یکی از تاثیرگذارترین و پرکاربردترین محصولات آرایشی برای زیبایی چهره است که معمولا در کیف آرایشی همه خانم ها یافت می شود.

اگر رژ لبی سرب دارد منظور این است که میزان آن بالاتر از حد استاندارد است و گرنه در تمام رژ لب ها سرب وجود دارد. برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید. اما این کم بودن ماندگاری باعث کاهش خرید رژ لب با این خصوصیات نمی شود.

آثار سرب[ویرایش]

ممکن است خیلی برایتان پیش آمده باشد که موهایتان به رژ لبتان چسبیده و آرایشتان را خراب کنند. این مشکل فقط در صورت استفاده از نوع جامد این وسیله آرایشی پیش می آید. رژ لب مایع بلافاصله پس از استفاده خشک شده و هیچ چیزی را جذب نمی کند. یکی از مواردی که در انتخاب رژ لب بسیار مهم است، داشتن بافتی سبک و نرم است؛ به همین دلیل رژ لب سیترای یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این محصول به نرمی روی لب ها می نشیند و با پوشاندن خطوط لب، جذابیت چهره تان را چندین برابر می کند. از آن جایی که رژ لب سیترای دارای 27 رنگ بندی متنوع است، می توانید خیال خود را بابت پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان، راحت کنید.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M11

رژ لب مایع مخملی دبورا، یکی از بادوام ترین رژ لب های دنیای آرایشی است. این محصول به دلیل داشتن بافتی مات، انتخاب بسیار ایده آل و مناسبی برای تان خواهد بود. رژ لب دبورا اطراف لب پخش نمی شود و به آسانی روی آن قرار می گیرد. رژ لب مایع این برند ایتالیایی، در 16 رنگ پر طرفدار و زیبا تولید شده است که خطوط لب های تان را به طور کامل می پوشاند. شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی، برای آن که بتوانند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، تولیدات متنوعی داشته باشند، رژ لب ها را در انواع مختلف جامد، مایع، مدادی، لاک لب و برق لب تولید کرده اند. رژ لب های بسیار زیادی با جلوه مات و مخملی تولید شده اند که ممکن است فرایند انتخاب را برای تان دشوار کند.

رژ لب ها شخصیت درونی شما را نشان می دهند و رنگ ها و بافت رژلبی که استفاده می کنید بیانگر ویژگی های فردی شما هستند. استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد.