دسته‌ها
اخبار

رژ لب برنامه‌ها در Google Play

رنگهایی چون صورتی های روشن ، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند. برای بهترین تجربه در سایت ما، باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید. فعالیت شرکت میراث نفیس دست ها بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید.

  • فقط یک بار غلطاندن قلم رژ در رنگ داخل بطری آن برای لب هایتان کافیست.
  • بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.
  • استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است.
  • با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود.
  • به همین دلیل خانم‌هایی با سلیقه‌های مختلف می‌توانند رژ لب مورد نظر خود را در میان محصولات هدی پیدا کنند.
  • استفاده از رژ لب باعث تقویت روحیه می شود، چه در خانه برای خودتان و چه در مهمانی ها و مجالس.

رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند.

رژ لب مایع هندیان 6 عددی

قبل از خرید حتماً به مدت‌زمان ماندگاری، تاریخ انقضا، فرمولاسیون و حساسیت‌زا نبودن رژلب توجه کنید. قبل از استفاده از این رژ، حتما دور لبا هایتان را با باقیمانده کرم پودری که بر روی صورتتان استفاده کرده اید مشخص نمایید تا کانسپتی از پایان کار را در ذهنتان داشته باشید. همچنین خاصیت خشک شدن سریع آن، باعث می شود که دندان های شما نیز رنگی نشود، و یا اثر آن روی لیوانی که در مهمانی های از آن استفاده می کنید، باقی نماند. رژلب‌های رنگ‌های مختلف لبخند شما را متمایزتر و زیباتر می‌کند.

براق کننده لب

قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر. به طور کلی از آنجایی که قیمت انواع رژ لب بالا نیست، همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

رژلب جامد استی مت 31 بلک دایموند مای – دارای تنوع رنگ

تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می شوند.