دسته‌ها
اخبار

رژ لب برنامه‌ها در Google Play

جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند. 25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. برای پاک کردن این محصول وسواس زیادی را به خرج دهید زیرا باقیماندن ان روی لبتان شاید مشکل ساز باشد و پس از پاک کردن از بالم لب و حوله گرم به منظور سالم نگه داشتن لب هایتان استفاده کنید.

  • اما بافتی که اغلب خانم ها به آن علاقمند هستند، مخملی و مات است.
  • ما در نهایت محبوب ترین محصولاتی را که خوب است قبل از خرید رژ لب جامد بشناسید را به شما معرفی می کنیم.
  • در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند.

از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. رژهای مایع نیز در رنگ های براق و مات تولید می شوند و اغلب ماندگاری کم تری نسبت به رژهای جامد دارند. از مواد برق کننده همچون میکا و سیلیکا در ساخت آنها استفاده می شود که معمولا رژ لب مایع به منظور ایجاد خاصیت براق کنندگی بهتر مقدار بیشتری از این مواد را در خود دارد. اگر جزو کسانی هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید، حتما در کیف لوازم آرایش تان، یک رژ لب مخملی پیدا می شود. توجه داشته باشید سبک آرایش شما، باید متناسب با جلوه رژ لب تان باشد تا زیبایی تان چندین برابر شود. یکی از مزایای اصلی رژ لب های مخملی، این است که با هر نوع آرایشی ست می شود و جلوه ای بسیار طبیعی را برای تان ایجاد می کند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S88

می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید. استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد. پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Satin Luxe شماره 12

خرید رژ لب مایع به دلیل آشنایی همه خانم ها با این ماده اسان تر از چیزی است که فکر می کنید. با سبک آرایشی شما، لباس هایتان و حتی پوست صورتتان هماهنگ باشد. پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است.

هم چنین هیچ گونه احساس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند و فاقد مواد مضر شیمیایی می باشد. دوسه یک برند آمریکایی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. رژ لب های این برند جزو محبوب ترین رژ لب ها در میان زنانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند. رژ لب دوسه دارای بافتی مات و نرم است که جلوه ای خیره کننده را به لب های تان می بخشد. این محصول لب های تان را خشک نمی کند و علاوه بر خاصیت آبرسانی، لب را برجسته می کند. اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، هنگام انتخاب هر محصول آرایشی باید بهترین مارک و برند آن را بشناسید.