دسته‌ها
اخبار

رژلب جامد؛ خرید و قیمت انواع رژلب جامد اصل خارجی شیمن شاپ-ماتیک فور یو | آرایشی

رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است. برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد. رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است.

  • یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود.
  • لاین رژ لب های کلاسیک مای دارای 3 رژلب جامد لیپ سنس، مرطوب کننده و سیلکی شاین است و 1 رژلب مایع لومینوس را نیز شامل می‌شود.
  • اگر این ظاهر براق را دوست دارید اما رژ لبی براق در اختیارتان نیست، می‌توانید بر روی رژهای معمولی از تاپ کت براق استفاده کنید.
  • همچنین خرید رژلب تاثیر زیادی در آرایش شما دارد و انتخاب رنگ و بافت درست، می‌تواند چهره شما را از جهات مختلف تغییر دهد.

یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است. رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید.

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. برند Etude House ساخت كره قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه رنگ جذاب دارای رایحه دلپذیر و مطبوع دارای بافت مایع با ماندگاری بالا قابل استفاده هم برای آرایش‌های روزانه سبک و هم آرایش غلیظ به خوبی پخش و محو می شود… شما باید رنگ رژ لب را زمان خرید بر روی دست خود امتحان کنید زیرا در این صورت می توانید از ترکیب رنگ رژ لب با رنگ پوست خود اطمینان حاصل کنید؛ در صورتی که شما قصد برنزه کردن پوستتان را دارید، بعد از برنزه کردن پوستتان، رژلب مورد نظر خود را تهیه کنید. بسیاری از خانم ها برای تکمیل آرایش چهره خود از این رژ لب استفاده می کنند؛ برند لورآل لوازم آرایشی مختلف و باکیفیتی تولید می کند که این رژ لب جزء آن ها می باشد؛ این برند در تلاش است رضایت مصرف کنندگان خود را به طور کامل جلب نمایند.

رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود. با همه این احوال تنها مقدار اندکی از سرب حاصل از رژ لب بلعیده می‌شود هر چند، با گذشت زمان سرب در بدن انباشته می‌گردد و در نهایت می‌تواند منجر به مسمومیت سرب شود. Maybelline Lip Color Palette 7 ماندگاری و دوام طولانی دارای اپلیکاتور مخصوص برای رژلب و خط لب دارای سه رنگ خط لب و رژلب مخصوص آن ها خاصیت نرم و مرطوب کنندگی بر روی لب مناسب کانتور کردن لب قابلیت ترکیب رنگ حاوی…

بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید.

پالت رژلب و هایلایتر لب میبلین شماره ۰۲

همه آنها برای تمام افراد مناسب نیستند و بسته به نوع پوست، بزرگی و یا کوچکی لب و نیز مکانی که قرار است در آن حاضر باشید (به طور مثال مهمانی، کار و …) انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما است. نرم کننده‌ها سبب می‌شوند که رژلب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند. بسیاری از نرم کننده‌های امروزی دارای ترکیباتی نظیر کلاژن، ضد آفتاب و موادی با قابلیت ضد چروک و محافظتی هستند.

رژ لب چیست؟

استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود. این در حالی است که رژ لب های اصل و فاقد سرب سلامت لب را به خطر نمی اندازند. این محصول هم رنگ زیبا به لب ها می دهد هم یک آبرسان مناسب برای لب ها به حساب می آید. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند. رژ لب جامد این لی سرب ندارد که از بهترین و مرغوب ترین مواد تشکیل شده است؛ ساختار خاصی که این رژ لب دارد، لطافت و نرم شدن لب هاست و در ضمن رنگی کاملا طبیعی و پوششی بسیار مناسب بر روی لب ها به وجود می آورد که مدت طولانی ماندگار خواهد داشت. با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید. قیمت رژ لب بسته به برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است، همچنین بهتر است به ترکیبات آن توجه کنید تا حاوی ترکیبات مضر نباشد. این نوع رژها براق نیستند اما بافتی نرم دارند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی اعمال کنید.

رژ لب سری Pure Addiction مدل Scarlet orange شماره 38 دایانا آف لاندن

با هدف تامین بهترین و باکیفیت ترین محصولات اورجینال و اصلی در سراسر دنیا. اگر لب‌های شما به دلایلی خشک و پوسته پوسته شده‌اند و دوست ندارید از رژ لب‌های رنگی استفاده کنید، یک رژ لب شفاف یا برق لب، انتخاب خوبی است. برخی از برق لب‌ها می‌تواند علاوه بر درخشندگی، لب‌های شما را مرطوب نیز کند. برق لب در رنگ‌های مختلف مانند رژ لب ارائه می‌شود اما رنگدانه‌های آن بسیار سبک‌تر از رژ لب است به همین دلیل بسیار طبیعی بر روی لب‌ها می‌نشیند.

اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد. واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.