دسته‌ها
اخبار

رژلب جامد؛ خرید و قیمت انواع رژلب جامد اصل خارجی شیمن شاپ

برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند. ، فروشگاهی فعال در زمینه معرفی و فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبتی و ادکلن و همچنین انواع لوازم مد و زیبایی می باشد.

قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر. به طور کلی از آنجایی که قیمت انواع رژ لب بالا نیست، همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. برند فرانسوی لورال در تولید و توزیع باکیفیت ترین لوازم آرایشی شهرت دارد. اما تنوع رنگ‌ها و مدل‌های مختلف این برند اهمیت بیشتری در جلب توجه خانم‌ها دارد. رژ لب یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در میان خانم ها است که منجر به آرایشی شیک و طبیعی می شود. این محصول توجه تمام زنان جذاب جهان را به خود جلب کرده است؛ تا جایی که استفاده از رژ لب، یکی از ضروری ترین بخش های آرایش است.

  • زیرا برق اضافه مدل های مایع، ممکن است در برخی فضا ها زننده و نا مناسب باشد.
  • رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد.
  • جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند.
  • اگر رنگ پوست روشنی دارید، می توانید از رنگ های روشن و دخترانه استفاده کنید تا ظاهری جوانتر به خود ببخشید.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.

رژ لب ها همچنین جزو قدیمی ترین و محبوب ترین ابزارهای آرایشی مورد نیاز خانم ها هستند که از زمان های بسیار دور نیز مورد استفاده قرار می گرفته اند. جالب است بدانید که در گذشته های بسیار دور مصریان باستان با استفاده از میوه های طبیعی، خاک رس و حتی حشرات به نوعی به لب های خود رنگ می دادند و چهره خود را زیبا می کردند. برند فرانسوی شنل سال‌هاست که محصولاتی باکیفیت بالا تولید می‌کند.

مایع

رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره. با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند. برندهایی مانند شانل، رولون، نارس و کلینیک پرفروش ترین رژ لب‌های مدادی را در بازار دارند. این محصول ترکیه ای دارای غلظت بالایی است؛ اما هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. رژ لب مایع مات گلدن رز با رطوبت رسانی به پوست لب، تمام آن را می پوشاند و بعد از استفاده از آن، نیازی به استفاده چند لایه نخواهید داشت.

رژ لب این لی مدل Toffee 410

استفاده از رژ لب‌های این برند احساس اعتماد به نفس و جذابیت مضاعف در خانم‌ها به وجود می‌آورد. تنوع رنگ‌ها و ماندگاری بالای رژ لب دلایل مهمی برای محبوبیت رژ لب‌های شنل هستند. یکی دیگر از انواع رژ لب که محبوبیت بسیاری دارد، رژ ماتیکی است. این نوع رژ لب ماندگاری بالایی دارد و به اطراف لب پخش نمی‌شود. برندهایی مانند کالیستا، مای و بورژوآ چند برند معروفی هستند که رژ لب ماژیکی هم تولید کرده و طرفداران بسیاری دارند.

سپس با استفاده از یک مرطوب کننده با کیفیت، قبل از استفاده از رژ لب مایع، لب هایتان را مرطوب و آماده کنید. زیرا این نوع از آرایش کننده های لب، به دلیل ماندگاری بالا و خشک شدن سریع، خیلی زودتر لب هایتان را خشک کرده و ممکن است باعث پارگی و ترک خوردن آن شوند. البته برند های بساری وجود دارند که محصولات ارزان قیمتی تولید می کنند. فروشگاه اینترنتی سانیمو ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی سانیمو ، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای 100 هزار تومان) و تحویل 24 ساعته در تهران اشاره نمود.

اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. ساخت و یا خرید رژ لب جامدبرای آرایش لب ها قدمتی چندهزار ساله دارد. بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است.

این نوع از رژ لب برای افرادی که خواهان تنوع زیاد هستند مناسب است. یک پالت رژ لب جذاب می تواند جایگزین تعداد زیادی رژ لب در کیف آرایش شما باشد. استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. استفاده از رژ لب برای اکثر افراد پایه و اساس آرایش صورت محسوب میشود و معتقدند بدون آن آرایش ناقص است.