دسته‌ها
اخبار

روغن مو پیاز – رشد شدید مو در 30 روز


در این دوران معاصر، میزان آلودگی نه تنها در محیط زیست، بلکه در غذا و آب نیز افزایش یافته است. در گذشته، تقلب وجود نداشت، بنابراین پوست، مو و بدن ما سالم و خوب می ماند.

اما در چند وقت اخیر تقلب تقریباً در همه اقلام به 10 برابر افزایش یافته و باعث بدتر شدن پوست، مو و سلامتی ما شده است.

مشاهده شده است که از چند دهه گذشته به دلیل عدم تغذیه و وجود آب سمی و سخت، کیفیت موی افراد به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

همه این علل با هم ،یب شده و منجر به مشکلات مختلفی مانند ریزش مو، وز، دو شاخه شدن، ش،تگی و غیره شده است.

چرا موهای بلند این روزها فقط یک رویا است؟

آرزوی هر دختری داشتن موهای بلند و براق است، اما در این مواقع دستیابی به آن واقعاً دشوار است زیرا هر بار که تصمیم می گیرید موهای خود را رشد دهید، برخی از مشکلات مو ظاهر می شود.

این مشکلات مو عمدتا شامل ش،تگی مو، انتهای ت،یم شده، و وز مو.

به محض ایجاد هر یک از این مشکلات، آرایشگر به شما توصیه می کند که موهای خود را کوتاه کنید و سپس کراتینه کنید، که هر دو واقعاً گران هستند.

همچنین بخو،د: موهای سفید/موی خا،تری تا موهای سیاه به طور طبیعی

چنین شرایطی به فرد اجازه نمی دهد موهای سالم و بلند و قوی داشته باشد.

اگر به شما بگویم که فقط در 30 روز می تو،د رشد موی شدید داشته باشید چه؟

بله درست خواندید، فقط در 30 روز می تو،د با دنبال ، این مراحل رشد موی جنون آمیز داشته باشید:

  1. روغن مو پیاز خانگی
  2. نرم کننده مو پیاز خانگی
  3. درمان خانگی دوشاخه

شما باید این سه مرحله را سه یا دو بار (برحسب راحتی خود) در هفته دنبال کنید. بعد از 30 روز شاهد رشد جنون آمیز مو خواهید بود و مشکلات موهای شما تقریباً کاهش می یابد.

پس بدون هیچ تأخیر دیگری، بیایید بد،م چگونه این سه مرحله را دنبال کنیم.

1. روغن مو پیاز خانگی

برای تهیه این روغن موی پیاز باید مصرف کنید 2 قاشق غذاخوری دانه شنبلیله، 1 پیاز بزرگ و 1 اینچ زنجبیل.

حالا 250 میلی لیتر روغن نارگیل یا روغن ،دل بردارید. آن را در تابه ای گرم کنید و وقتی روغن آن متوسط ​​شد، دانه شنبلیله، پیاز ،د شده و زنجبیل ،د شده را به آن اضافه کنید. شعله را کم کنید و اجازه دهید تا مواد داخل روغن بپزند.

وقتی پیاز قهوه ای شد، شعله را خاموش کنید و اجازه دهید روغن تا دمای اتاق خنک شود.

روغن را در یک ظرف شیشه ای صاف کنید. روغن موی پیاز شما آماده است.

همچنین بخو،د: ماسک موی تخم مرغ برای موهای ضخیم زیبا

چگونه استفاده کنیم؟

آب را در یک تابه بجوش،د و شیشه روغن موی پیاز را به مدت 5 دقیقه در آن قرار دهید. حالا روغن پیاز را روی ریشه و طول موهایتان ،ید و حداقل 2 ساعت نگه دارید سپس با شامپو بشویید.

2. نرم کننده مو پیاز خانگی

برای این کار به شیر نارگیل و آب پیاز نیاز دارید. هر دو را با هم مخلوط کرده و با کمک پنبه روی پوست سر ،ید. یک شب نگه دارید و صبح بشویید

همچنین بخو،د: 10 بسته صورت Multani Mitti برای پوستی شفاف

3. درمان خانگی دوشاخه با ماسک موی پیاز

زم، که انتهای مو خشک و شکننده می شود، نوک موها شکافته می شود. پوست سر، روغن طبیعی تولید می کند که طول مو را به پوست سر نزدیک تر می کند، اما زم، که مو بلند است، رسیدن به حالت طبیعی مورد نیاز برای انتهای مو دشوار است. در نتیجه انتهای آن ساییده و شکننده می شود و در نهایت انتها شکافته ظاهر می شود.

اگر موهای خود را مرطوب کنید و پروتئین ضروری را برای آنها فراهم کنید، موهای شما حالت‌دار و عاری از دو شاخه شدن موها باقی می‌ماند.

همچنین بخو،د: ترفند ژاپنی برای سفید ، پوست

برای تهیه ماسک مو به زرده تخم مرغ و روغن زیتون نیاز دارید.

2 زرده تخم مرغ و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک کاسه مخلوط کنید. این مخلوط را به مقدار زیاد روی ریشه و طول ،ید و به مدت 1 ساعت نگه دارید سپس با شامپو بشویید.

این سه روال مراقبت از مو را به مدت 30 روز دنبال کنید، رشد موی بسیار زیادی در موهای خود خواهید داشت.

سلب مسئولیت: هر سه دستور پخت توسط من تست شده و روی من کار شده است. اگر به هر یک از ،یبات آ،ژی دارید، لطفا از دنبال ، آن دارو خودداری کنید. همچنین، هر فردی نوع موی متفاوتی دارد، و این درمان‌ها ممکن است زمان‌های متفاوتی را برای نشان دادن نتایج نیاز داشته باشند. علاوه بر این، در صورت داشتن هر گونه بیماری مانند آلوپسی یا درماتیت، لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

امیدوارم مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد، اگر پیشنهاد یا سوالی دارید، لطفاً آن را در بخش نظرات زیر بنویسید. من عاشق خواندن و پاسخ به نظرات شما هستم.

ایمن بمان، زیبا بمان.

متش،.

مربوط


منبع: https://missbonic.com/onion-hair-oil-extreme-hair-growth-in-30-days/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=onion-hair-oil-extreme-hair-growth-in-30-days