دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-ماتیک فور یو | آرایشی

زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید. این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با کاشت ناخن، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند. شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است.

در کاشت ناخن و لاک ژل زدن، موادی روی ناخن قرار می‌گیرد و هیچ تفاوتی ندارند و هر دو مورد را جذب می‌کند. بله؛ اگر باکتری یا زخم جدی‌ای در کار باشد، این موضوع ممکن است. البته این قضیه با درد بسیاری همراه است و شما متوجه آن می‌شوید. اگر رستنگه ناخن آسیب ببیند، ناخن همیشه به صورت شکسته رشد می‌کند. حتی اگر بدترین ناخن‌کار دنیا روی ناخن‌های شما کار کرده باشد، ناخن‌ها نهایتاً تا 4 ماه بعد بهبود پیدا می‌کنند. حتماً شما هم تا به حال در مورد عوارض کاشت ناخن شنیده‌اید و کسانی هستند که مدام به شما می‌گویند ناخن‌های خود را کاشت نکن و بگذار انگشتانت کمی نفس بکشند!

  • ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود.
  • اگر دوست دارید کاشت را خودتان بدون کمک متخصص انجام دهید نیاز است وسایل و مواد آن را آماده کنید و حتما قبل از اینکار نزد متخصص مربوطه آموزش ببینید.
  • شناخت انواع فرم ناخن و نحوه صحیح ایجاد آن از نکات مهم در آموزش کاشت ناخن است.
  • نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که آموزش فقط نیمی از راه است.
  • بعد از خشک شدن مواد اکریلیک، از یک سوهان ناخن برای شکل دادن به نوک ناخن‌ها استفاده کنید و سپس سطح آنها را بافر بزنید و با یک برس کوچک، گرد و غبار ناشی از بافر زدن را تمیز کنید تا با لاک ناخن مخلوط نشود.

با توجه به اینکه کاشت ناخن انواع مختلفی دارد می‌توانید از کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن پلی ژل و روش‌های دیگر برای زیبایی ناخن‌هایتان استفاده کنید. طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است.

زیباترین مدل های آرایش عروس بهار (بخش اول)

برای اطلاعات بیشتر درباره تفاوت این دو روش، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ژلیش ناخن را مطالعه فرمایید. به دلیل سوهان کشی که بعد از موادگذاری در این روش صورت می‌گیرد، شما می‌توانید هر مدل دلخواهی که مدنظرتان است را انجام دهید. تنها عیب این روش زمان بر بودن می‌باشد که حدود یک تا دو ساعت زمان فرد را می‌گیرد. محافظ ناخن مانعی را در بین ناخن طبیعی و مصنوعی شما ایجاد می‌کند. وقتی که محافظ ناخن را اعمال کردید، می‌توانید هر سرویس مصنوعی را روی ناخنهای خود اعمال کنید.

آموزش دوم (آموزش در 5 مرحله)

ناخن ابزار کار نیست و کار کردن با آن می‌تواند آسیب‌های جدی به دنبال داشته باشد. به طور کلی، وقتی کاری انجام می دهید مراقب باشید تا به ناخن های مصنوعی و در نهایت ناخن های خودتان آسیبی نزنید. اگر ناخن‌هایتان ژل دارد یا به صورت کاشت ناخن مصنوعی است، 24 تا 48 ساعت مراقب باشید چون این مدت زمانی است که ناخن‌ها نیاز دارند تا کاملا روی دست شما قرار بگیرند و به طور کامل بچسبند. بعد از تثبیت شدن ناخن‌ها در جای خود نیز باید با احتیاط با ناخن‌های خود کار کنید. مطمئنا شما هم به این موضوع فکر کردید که برای خود ناخن بکارید. درباره مزایا و معایب آن پرس و جو کردید و تصمیم نهایی را گرفتید.

ناخن بادامی نیز چنین فرمی دارد یعنی خطوط منحنی تندی دارد که کمی حالت تیزی به خود گرفته‌اند. طبیعی است که این فرم ناخن انگشتان شما را کشیده نشان خواهد داد . می توانید از نوارهای تزیینی به تنهایی برای طراحی استفاده کنید و یا به عنوان چسب برای ایجاد یک نوار خالی کاربرد دارد. ناخن های مربعی، متناسب با انگشتان کوتاه ولی ناخن هایی بزرگ است. البته این نوع ناخن لاک هایی با رنگ های روشن و ملایم را می­پذیرد.

این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود. پنبه یا پد بدون پرز را آغشته به استون صد درصد کنید و روی ناخن‌هایتان بگذارید. دور هر ناخن، فویل آلمینیومی بپیچانید و پنج دقیقه صبر کنید تا تیپ ریموو شود. یادتان باشد که سوهان را روی ناخن طبیعی نکشید و تنها روی خط تیپ به آرامی سوهان‌کشی کنید.